رئیس هیئت مذاکره جنبش انصارالله:

نیروهای یمنی واقعیت های میدانی جدیدی را تحمیل کردند

محمد عبدالسلام تاکید کرد که نیرو‌های این کشور واقعیت‌های میدانی جدیدی را بر دشمن تحمل کردند.
کد خبر: ۵۶۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲ - 25December 2022
نیروهای یمنی واقعیت های میدانی جدیدی را تحمیل کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «محمد عبدالسلام» رئیس هیئت مذاکره جنبش انصارالله یمن گفت که هیئت اعزامی کشور عمان به صنعاء با عبدالملک الحوثی رئیس این جنبش، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن و رئیس ستاد مشترک ارتش یمن دیدار کرد و این دیدار‌ها مفید بود.
 
وی افزود: از زمان پایان آتش بس، گفت‌وگو‌های گسترده‌ای را با طرف‌های مختلف از جمله طرف سعودی و سازمان ملل در مسقط انجام دادیم.
 
عبدالسلام تصریح کرد: نیرو‌های ما واقعیت‌های میدانی جدیدی بر دشمن تحمیل کردند و طرف مقابل باید این واقعیت را بپذیرد که ما وارد مرحله جدیدی شده ایم.
 
رئیس هیئت مذاکره جنبش انصارالله یمن ادامه داد: پس از لغو آتش بس که به خاطر لجاجت ورزی طرف مقابل تمدید نشد، ما هیچ تعهدی نداریم، ولی تلاش‌هایی از طرف برادران عمانی برای پیشرفت مذاکرات وجود دارد.
 
وی گفت: درآمد‌های حاصل از صادرات نفت و گاز یمن باید صرف رفاه شهروندان یمنی و پرداخت حقوق کارمندان همه استان‌های این کشور شود.
 
عبدالسلام تاکید کرد: لازمه برقراری آتش بس دائم لغو محاصره، خروج نیرو‌های اشغالگر و پرداخت حقوق کارمندان است، در شرایط پیچیده کنونی و بحران‌های انسانی و اقتصادی نمی‌توان به گفت‌وگوی سیاسی خوش بین بود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار