سخنگوی شورای شهر شیراز:

سردار «سلیمانی» جان‌فدای آرمان‌ها و ارزش‌ها و سرباز ولایت بود

«هاجری» گفت: سردار سلیمانی جان‌فدای آرمان‌ها و ارزش‌ها بود و بهترین دستاوردهای آن ‏سرباز ولایت، پرورش سربازان پر افتخاری همچون لشکر فاطمیون است که در افق جبهه مقاومت اسلامی می‌درخشند.
کد خبر: ۵۶۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ - 25December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدرضا هاجری» عضو شورای اسلامی شهر شیراز امروز ۴ دی‌ در نود و پنجمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود با گرامیداشت یاد و خاطر سردار دلها حاج «قاسم سلیمانی» در آستانه سومین سالگرد شهادت وی اظهار داشت: سردار سلیمانی جان‌فدای آرمان‌ها و ارزش‌ها بود و بهترین دستاوردهای آن ‏سرباز ولایت، پرورش سربازان پر افتخاری همچون لشکر فاطمیون است که در افق جبهه مقاومت اسلامی می‌درخشند.

سخنگوی شورای شهر شیراز همچنین سیره فاطمی و علوی را نسخه حیات طیبه و مؤمنانه دانست و افزود: ما مسوولین نیز باید همراه و همگام با مردم به عنوان سرمایه ملی و اجتماعی، نسخه سیره فاطمی را به عنوان الگوی برتر و بی‌بدیل در تمام مراکز آموزشی و پرورشی به عنوان درس نظری و عملی مورد توجه ویژه قرار داده و معرفی کنیم.

هاجری افزود: مردم سرفراز ایران، شیفته ‏و شیدای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بوده و هستند و حاضر نیستند این خاندان عصمت و طهارت را با هیچ قدرت، ثروت و ‏شهرتی معاوضه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار