وداع بسیجیان شهرستان هیرمند با شهید گمنام

بسیجیان هیرمند، با حضور در حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س) با قرائت زیارت عاشورا، یک با شهید گمنام دفاع مقدس وداع کردند.
کد خبر: ۵۶۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳ - 26December 2022

وداع آخر بسیجیان شهرستان هیرمند با شهید گمنامبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، بسیجیان شهرستان هیرمند، با حضور در حسینیه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها با قرائت زیارت عاشورا، با شهید گمنام دفاع مقدس وداع کردند.

در این مراسم سرهنگ پاسدار «علی محبی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند اظهار داشت: امروز شما بسیجیان به عنوان میدان‌داران دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام میزبان پیکر پاک و مطهر شهید سرافرازی هستید. شهدای گرانقدر درس عاشقی و شهادت را در مکتب امام خمینی(ره) آموختند، طوری که در عنفوان جوانی از بذل جان هم دريغ نکردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند تأکید کرد: برای تفکیک حق و باطل کافی است نگرشی گذرا بر سرنوشت زندگی معاندین و دشمنان کینه‌توز انقلاب اسلامی و مقایسه آن با سرنوشت شهدای گرانقدر، فرماندهان شهید و امام شهیدان داشته باشید.

وی تصریح کرد: آمریکا در سال‌های ابتدای جنگ تحمیلی سعی می کرد از سقوط صدام جلوگیری کند و با ارائه خدمات تسلیحاتی و مشاوره‌های نظامی، بیشترین خدمت را به او کرد، اما در سال‌های بعد در نهایت به نبرد با صدام و سرنگونی رژیم حزب بعث پرداخت. در نقطه مقابل، شهدای دفاع مقدس بودند که تا آخرین قطره خون از این نظام دفاع کردند و مردم قدرشناس ایران اسلامی پس از گذشت بیش از چهل سال با حضور پرشور خود در تشییع آنها شرکت می‌کنند.

سرهنگ محبی تصریح کرد: در کجای دنیا سراغ دارید که مردم در مراسم وداع و خاک‌سپاری یک مسئول و یا یک فرمانده نظامی این‌گونه سر از پای نشناخته شرکت کنند و پیکر  فرمانده شهید خود را در نهایت عزت و احترام و با حضور حداکثری خود تشییع کنند.

سرهنگ محبی با اشاره به اشتباه دشمن در ترور سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، گفت: دشمن گمان می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی مکتب او نیز بین برود. اما دیدند که مکتب سردار سلیمانی برای آنها به مراتب خطرناک‌تر از وجود سردار سلیمانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار