تیراندازی به صهیونیست‌ها در شرق تل‌آویو ۲ زخمی برجای گذاشت

حداقل دو صهیونیست در تیراندازی و انفجار در منطقه «بتاح تکفا» در شرق تل آویو زخمی شدند.
کد خبر: ۵۶۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ - 26December 2022

تیراندازی به صهیونیست‌ها در شرق تل آویو ۲ زخمی برجای گذاشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع صهیونیستی از جمله پایگاه خبری عبری زبان «مفزاکی راعم» از وقوع انفجار و تیراندازی در منطقه «بتاح تکفا» در شرق تل آویو خبر داده اند.

در همین حال، شبکه عبری زبان کان نیز تاکید کرد که بر اثر تیراندازی در «بتاح تکفا» دو صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است. ضمن اینکه منابع عبری زبان این حادثه را جنایی توصیف کرده‌اند. البته جزئیات بیشتری از این حوادث منتشر نشده، اما رژیم صهیونیستی همواره با ناامنی و بی ثباتی‌های امنیتی روبروست.

از سوی دیگر، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح روز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در منطقه قباطیه (از توابع جنین) خبر داد. در این بیانیه اعلام شده است که مبارزان مقاومت همزمان با یورش نظامیان صهیونیست به شهرک قباطیه در جنین (شمال کرانه باختری) آن‌ها را در چند منطقه، هدف تیراندازی قرار دادند.

تنش‌ها در کرانه باختری در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه در راستای حفظ آمادگی نظامی خود در تقابل احتمالی با رژیم صهیونیستی، آزمایش موشکی جدیدی را در سواحل غزه انجام دادند. رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که مقاومت فلسطین صبح امروز در راستای تقویت توان نظامی خود، دست به آزمایش موشکی جدیدی زده و چندین موشک به سمت آب‌های غزه شلیک کرده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه در سال‌های اخیر در راستای افزایش قوای نظامی و حفظ آمادگی خود اقدام به آزمایشات موشکی از سواحل غزه می‌کنند. مقاومت فلسطین در نبرد سیف القدس با استفاده از موشک‌های خود رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد و توانست اکثر نقاط اراضی اشغالی را هدف قرار دهد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها