معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی:

قرآن تنها راه نجات بشریت است

«اکبری» گفت: به دنیا ثابت کردیم که قرآن تنها راه نجات بشریت است، سربازان و بسیجیانی که به مقام شهادت نائل شدند جز به ندای قرآن به هیچ ندایی لبیک نگفتند.
کد خبر: ۵۶۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ - 26December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «حسین اکبری» معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی در یادواره 125 شهید کارمند استان گلستان اظهار داشت: عزت اسلامی و قرآنی نصیب ملت ایران شده است و انقلاب اسلامی با اقتدار معنوی به پیشرفت‌های بزرگ رسید. زنده‌ نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان رسالت بزرگی است و نباید مورد غفلت قرار بگیرد. پیشرفت زمانی تحقق می‌یابد که در امام شناسی و دشمن شناسی تردید ایجاد نشود.

وی گفت: تکلیف دینی که ریشه در آیات قرآن دارد این است که در مقابل ظلم باید مقاومت و ایستادگی کرد این فرمول قرآنی، انقلاب اسلامی را در دنیا متمایز کرده است. همه دنیا جمع شده تا صدای دین را خاموش کند و انقلاب اسلامی که تفکری مبتنی بر آموزه‌های دینی و قرآنی دارد خطر بزرگ برای دشمنان و استکبار جهانی است.

معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: دنیای کفر در وضعیتی است که همه جنود شیطان را در سیطره مطلق خودش قرار داده‌ است بخش مهمی از این سلطه مبارزه با دین است، همه جلود شیطان علیه دین متحد می‌شوند، برای اینکه ایران صدای قرآن و انقلاب اسلامی را بلند کرده است، دشمن می‌خواهد صدای دین را خاموش کند، جلود شیطان این را خوب می‌داند که قرآن خطر بزرگی برای آنهاست.

«اکبری» گفت: به دنیا ثابت کردیم که قرآن تنها راه نجات بشریت است سربازان و بسیجیانی که به مقام شهادت نائل شدند جز به ندای قرآن اطاعت نگفتند، دشمن در هیچ جبهه‌ای پیروز نشده است، دشمن می‌داند هر جایی که با ملت امام‌شناس و زمان‌شناس روبرو شود صحنه را باخته و شکست اش حتمی است.

قرآن تنها راه نجات بشریت است

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار