پیشکسوت دفاع مقدس:

حفظ آرمان‌های ولی‌فقیه هدف نهایی ما بود

«کریمی اول» گفت: حرف شهید گمنام ما به نوجوانان این است که ما همه سختی‌ها را از غرب تا جنوب تحمل کردیم ولی از آرمان‌های ولی‌فقیه‌ نگذشتیم.
کد خبر: ۵۶۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ - 26December 2022

ای دهه‌ی هفتادی، هشتادی و نودی‌ها من هم مثل شما کم سن و سال بودم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «حسین کریمی‌اول» از یادگاران دفاع مقدس امروز در جمع دانشجویان دانشگاه گنبدکاووس در مراسم تشییع شهید گمنام اظهار داشت: شهید عزیزی مهمان ماست که سند آن ارزش ها، از جان گذشتگی‌ها و تابع محض ولی فقیه بودن‌ها برای همه است.

«کریمی‌اول» گفت: شهید گمنام دوران دفاع مقدس یادآور زمانی است که همه بر ما مسلط بودند و از همه جنبه ها تحریم بودیم، غریب بودیم ولی در مقابل آن محدودیت ها فقط خدا و توکل به او را داشتیم. 

وی افزود: حرف شهید گمنام ما به نوجوانان این است که ما همه سختی‌ها را از غرب تا جنوب تحمل کردیم ولی از آرمان‌های ولی‌فقیه‌ نگذشتیم.

یادگار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ایثار، استقامت و پیروی محض ولایت مطلقه فقیه سه درس بزرگ شهدا برای ما است، بدانید استقامت دارای پیچیدگی هایی است که نیاز به تشخیص راه صحیح به بصیرت دارد، استقامت یعنی یک گروهان از گردان امام حسین (ع) ما سلاح نداشت و باید از دشمن سلاح هایش را تامین می کرد تا تجهیز شود، دفاع مقدس را گذراندیم.

«کریمی‌اول» گفت: آنها با شعار ما می‌توانیم با دست خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ناامید نشدند و از جانشان گذشتند، حالا استکبار چه فکر کرده که می‌تواند جوانان ما را از اهدافش ناامید کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار