فرماندار گرگان:

شهدا در رفع فتنه پیش قدم بودند

«پایین محلی» گفت: شهدا اهل شعار نبودند افکار متناقض نداشتند و در رفع فتنه‌ها پیش قدم بودند.
کد خبر: ۵۶۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ - 26December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «عیسی پایین محلی» فرماندار شهرستان گرگان در یادواره 125 شهید کارمند استان گلستان اظهار داشت: شهدا اهل شعار نبودند افکار متناقض نداشتند و در رفع فتنه‌ها پیش قدم بودند. روشنگری و بصیرت لازمه جامعه امروز است تا از گزند فتنه‌ها و توطئه های دشمن در امان بماند.

وی افزود: دشمن با جنگ ترکیبی و تبلیغات دروغین به طور گسترده سیاست‌های ناجوانمردانه در پیش گرفته و پیگیر سیاست‌های ناشی از دنیاطلبی است. تردیدافکنی در مسئولان نظام یکی از فتنه‌های بسیار خطرناک است، شاید در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هجمه به ارکان نظام شدت بیشتری بگیرد

فرماندار شهرستان گرگان تاکید کرد: ما باید تشخیص فتنه را با موئلفه بصیرت بدست آوریم، خبرهای کذب که از رسانه‌های معاند منتشر می‌شود باید جلوگیری شودف چراکه این اخبار جامعه را لرزان و سبب کتمان حقایق می‌شود. یکی از برجستگی شهیدان این بود که ما را از فضای غبارآلود فتنه‌ها عبور می‌دهند، شهدا بدلیل اینکه بزرگ هستند و عظمت دارند ملت ما را بزرگ می‌کنند.

پایین‌محلی گفت: عقلانیت، معنویت و ولایتمداری از مولفه‌های مهم شهدا بوده است، شهدا حزب مدار نبودند و کارهایشان را با ولایت تنظیم می‌کردند. شهدا اصولگرا و اصلاح‌طلب واقعی بودند نه شعاری؛ آنها افکار متناقض نداشتند و دو پهلو حرف نمی‌زدند و در کور کردن چشم فتنه پیش قدم بودند.

شهدا اصولگرا و اصلاح‌طلب واقعی بودند نه شعاری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار