پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید؛

خدمات «عباس شیبانی» به نظام جمهوری اسلامی به یادگار می‌ماند

در پیام تسلیت قاضی‌زاده هاشمی به‌مناسبت رحلت آزاده «عباس شیبانی» آمده است: دکتر شیبانی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در جایگاه‌های مختلف علمی، سیاسی و اجرایی خدمات ارزشمندی داشته‌اند که آثار آن همواره به یادگار خواهد ماند.
کد خبر: ۵۶۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ - 23December 2022

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت آزاده سرافراز «دکتر عباس شیبانی»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت آزاده سرافراز دکتر «عباس شیبانی» را تسلیت گفت. متن پیام وی به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت آزاده سرافراز «دکتر عباس شیبانی» که از سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری ‏اسلامی ایران بودند موجب تأثر و تألم فراوان گردید. ‏

این استاد ارجمند، پزشک تلاشگر، مدیر ساده‌زیست و فعال سیاسی، در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در جایگاه‌های مختلف علمی، سیاسی و اجرایی همچون وزارت کشاورزی، مجلس خبرگان قانون اساسی، ۵ دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست دانشگاه تهران، عضو شورای شهر تهران و بنیانگذار انجمن اسلامی پزشکان خدمات ارزشمندی داشته‌اند که آثار آن همواره به یادگار خواهد ماند.

اینجانب درگذشت این شخصیت فرهیخته و انقلابی را خدمت خانواده محترم و دوستداران ایشان، تسلیت عرض می‌نمایم و صبر جمیل و شکیبایی برای بازماندگان و علو درجات و رحمت واسعه الهی و همجواری با سالار و سرور شهیدان برای آن آزاده معزز از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها