مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی به عیادت مادر شهیدان «محمدپور صبور» رفت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با حضور در بیمارستان، از حاجیه خانم «ام البنین ابراهیم‌پور» مادر شهیدان والامقام «علیرضا، محمدرضا و یعقوب محمدپور صبور» عیادت و برای وی آرزوی سلامتی کرد.
کد خبر: ۵۶۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ - 26December 2022

مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی به عیادت مادر شهیدان «محمدپور صبور» رفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «جابر ابوالفتح‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با حضور در بیمارستان بهبود تبریز از «ام‌البنین ابراهیم‌پور» مادر شهیدان والامقام «علیرضا، محمدرضا و یعقوب محمدپور صبور» که این روز‌ها در بستر بیماری است، عیادت کرد و در جریان روند درمانِ این مادرِ مکرمه سه شهیده قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در ملاقات امروز که «حاج محمدعلی محمدپور صبور» همسر بانو ابراهیم‌پور و پدر شهیدان محمدپور صبور نیز حضور داشت، در گفت‌وگو با پزشکان در جریان روند درمان این بانوی مؤمنه قرار گرفت.

وی از پدر و مادر شهیدان محمدپور صبور درخواست کرد تا برای موفقیت خادمان شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و اعتلای بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دعا کنند.

در این دیدار «حسین نوزاد ورجوی» معاون بهداشت و درمان و «غلامرضا علیزاده» سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، ابوالفتح‌زاده را همراهی می‌کردند.

علیرضا محمدپور صبور در ۱۶ سالگی در ماهشهر (سال ۵۹)، یعقوب محمدپور صبور در ۱۵ سالگی در فکه (سال ۶۱) و محمدرضا محمدپور صبور در ۱۸ سالگی در جزیره مجنون عراق (سال ۶۲) به فیض شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار