عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

شهدا قهرمان اخلاص بودند+ فیلم و تصاویر

رحیم‌پور ازغدی گفت: شهدا قهرمان اخلاص و حضرت زهرا (س) آموزگار اخلاص بودند.
کد خبر: ۵۶۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷ - 26December 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسن رحیم‌پور ازغدی» عضو شورای عالی فرهنگی عصر امروز (دوشنبه) در مراسم وداع با پیکر ۲۰۰ شهید گمنام که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه رزمندگان در دفاع مقدس با از خودگذشتگی دشمن را شکست دادند، اظهار داشت: عملیات‌های خیبر، بدر، رمضان، کربلای چهار، والفجر هشت و ... نمونه‌هایی است که رزمندگان ۱۶ و ۱۷ ساله تا آخرین گلوله خود در میدان جنگیدند و به شهادت رسیدند.

شهدا قهرمان اخلاص بودند

رحیم‌پور ازغدی با اشاره به نامه صدام به رئیس جمهور ایران در سال ۶۹ افزود: صدام در این نامه به شکست خود و پیروزی رزمندگان اسلام اعتراف کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان ملل پس از جنگ و قطعنامه به صراحت اعلام کرد که در این جنگ قطعا صدام آغازگر آن بوده و این سند مهمی است.

رحیم‌پور ازغدی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل اینکه رئیس سازمان ملل به صراحت این موضوع را اعلام کرد شروع جنگ صدام با کویت بود.

شهدا قهرمان اخلاص بودند

وی با اشاره به نگاه امام به شهدا گفت: امام (ره) فرموند شهادت شیرین‌تر از عسل پیش شماست و تحمل کنید که پیروزی با صابران است.

رحیم‌پور ازغدی گفت: امام راحل خطاب به پدران و مادران شهدا و جانبازان فرموند هر اتفاقی رخ دهد در مسئله جنگ هرگز از جهاد عمل بچه‌های شما و پاداش الهی کم نخواهد شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شهدا قهرمان اخلاص و حضرت زهرا (س) آموزگار اخلاص بودند.

شهدا قهرمان اخلاص بودند

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار