رئیس حوزه هنری مازندران:

پوستر «اَسری» و «اَرمون» در مازندران رونمایی شد

«معصومی گرجی» گفت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشییع پیکرهای پاک شهدای گمنام پوستر «اسری» و «ارمون» امروز در مازندران رونمایی شد.
کد خبر: ۵۶۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰ - 26December 2022

پوستر «اسری و ارمون» در مازندران رونمایی شد«مهدی معصومی گرجی» رئیس حوزه هنری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از رونمایی پوستر «اسری» و «ارمون» (اشک و آرزو) خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشییع پیکرهای پاک شهدای گمنام آئین رونمایی از این پوستر امروز با حضور «مرتضی سرهنگی» در ساری برگزار شد.

وی افزود: این پوستر که به شیوه داستان مصور (کمیک استریپ) صورت گرفته، کاری است در پاسداشت مادران شهید (و مادران شهدای جاوید الاثر) که به رغم سال‌ها چشم انتظاری، چراغ امید و آرزوی آنان همچنان افروخته است.

معصومی گرجی با بیان اینکه پوستر «اسری» و «ارمون» (اشک و آرزو) توسط «ملیحه مقصودی شهمیرزادی» گرافیست مازندرانی طراحی شده است، گفت: بیان کرد: این اثر در حوزه ایثار و شهادت و به مناسبت تشییع شهدای گمنام طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه این اثر نقش مادر و زن را برجسته می‌کند، خاطرنشان کرد: همچنین نقش «بانوان فاطمی» که به تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س) در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کنند و مادران شهدا که چشم انتظار فرزندان خود هستند در این پوستر به تصویر درآمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار