مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت آگاه‌سازی جامعه با ابزار «جهاد تبیین»

حجت‌الاسلام «کمالی» به شگردهای دشمن برای زدن ولایت اشاره کرد و گفت: ناکارآمد نشان دادن رهبر و ولایت و خباثت‌زدایی از رهبری از جمله شگردهای دشمن است و برای اینکه قدرت ولایت را بشکند جنگ ترکیبی علیه ما راه انداخته و برای مقابله با این جنگ باید «جهاد تبیین» داشت.
کد خبر: ۵۶۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ - 27December 2022

ضرورت آگاه‌سازی جامعه با ابزار «جهاد تبیین»/ برگزاری یادواره شهدا باید ادامه‌دار باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «امین رضا کمالی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در یادواره ۸ شهید روستای کوشکک بخش قهستان شهرستان درمیان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: عزت کشور ایران به برکت ائمه، امام حسین (ع)، حضرت فاطمه زهرا (س)، امام خمینی و ولایت است.

وی با بیان اینکه ۱۳۵ آیه در قرآن کریم در خصوص مقام حضرت زهرا (س) وجود دارد و در ۱۸ آیه به صورت مستقیم به حضرت فاطمه (س) اشاره شده، بیان داشت: محور رضایت خدا، حضرت فاطمه (س) است و فرهنگ فاطمیه می‌گوید اگر می‌خواهی رضای خدا را داشته باشید ببینید در حول محور حضرت زهرا (س) هستید یا نه؟

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به احترام گذاشتن پیامبر (ص) نسبت به دخترش حضرت زهرا (س) اشاره و مطرح کرد: پیغمبر (ص) در مقابل حضرت زهرا (س) تمام قد بلند می‌شد از ایشان تفقد می‌کرد و در کنار خود می‌نشاند. اعتقاد به معاد و قیامت و توجه به فقرا و انفاق کردن از جمله اصول زندگی حضرت زهرا(س) است.

حجت‌الاسلام کمالی با ابراز تأسف از اینکه امروز سبک زندگی غربی محبوب دختران ما شده است، افزود: چهره‌ها و ستاره‌های غربی محبوب جوانان و دختران ما شده و سلبریتی‌ها با برداشتن روسری و حجاب از سر به زعم خود ستاره می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا زندگی عاشقانه را انتخاب کردند، بیان داشت: یادواره‌های شهدا حکم اذان نماز را دارد و باید راه شهدا را ادامه داد. دشمنان برای ما طرح و برنامه دارد و می‌خواهد محبت ولایت را از دل‌ها ببرد، مانع ارتباط مردم با ولایت شده و پیشوایی سیاسی امام خمینی (ره) را حذف کند.

وی با بیان اینکه چرا دشمن امروز با علی زمان دشمنی دارد، گفت: امروز علی زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است و دشمن علیه ایشان برنامه دارد چون رهبر ما عامل پیش بَرَندگی است، هویت‌سازی الگوی ایرانی اسلامی را دارد و محبوبیت رهبر ما بین آحاد مردم ایران و مردم جهان زیاد است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: حفظ وحدت بین شیعه و سنی، برهم زننده موازنه قوا در منطقه و تغییر هژمونی آمریکا از ویژگی‌های رهبر ایران است و دشمن با اینها مخالف است. ناکارآمد نشان دادن رهبر و ولایت و خباثت‌زدایی از رهبری از جمله شگردهای دشمن است و برای اینکه قدرت ولایت را بشکند جنگ ترکیبی علیه ما راه انداخته و برای مقابله با این جنگ باید «جهاد تبیین» داشت.

حجت‌الاسلام کمالی با تأکید بر اینکه پیشرفت امروز ایران به برکت وجود شهدا است، گفت: دشمن فتنه ۱۴۰۱ را علیه ما راه انداخت و خسارات بسیار زیادی از مادی گرفته تا به شهادت رساندن و کشتن بسیاری به ما وارد و بسیاری از برنامه‌های در حال پیشرفت ما را تحت تأثیر قرار داد. رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند مردم مرز خود را از فتنه‌گران جدا کنند اما در این شرایط خواص جامعه و گروه اصلاح‌طلب سکوت کردند در حالی که سکوت خواص بی‌بصیرت جایز نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار