فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خبر داد؛

تشییع پیکرهای شهدای گمنام در شهرستان اردستان

سرهنگ پاسدار«صنعتکار» گفت: پیکر 11 تن از شهدای گمنام در شهرستان اردستان تشییع می‌شود.
کد خبر: ۵۶۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵ - 27December 2022

حضور پیکر های مطهر ۱۱ شهید گمنام در شهرستان اردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «روح‌الله صنعتکار» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی ها و پیگیری‌های انجام شده، پنجشنبه ۸ دی ۱۱ تن از شهدای گمنام دفاع مقس در شهرستان اردستان تشییع می‌شود.

وی بیان کرد: کاروان شهدا ساعت ۱۴:۳۰ روز پنجشنبه ۸ دی وارد شهرستان شده و سپس ابتدا به شهر زواره می‌روند و در این شهر مراسم تشییعی از مقابل حوزه بسیج تا گلزار شهدا انجام می‌شود و برنامه تبیین مسائل را همراه با یک سخنران و یک مداح خواهیم داشت، همچنین چند شهید از این کاروان را هم در مهاباد تشییع خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع شهدا در شهر اردستان نیز از ساعت ۶ از میدان امام حسن (ع) شروع شده و در مسجد موسی‌بن‌جعفر (ع) شهرک کاوه پایان یافته و سپس بعد از نماز مغرب و عشا مراسم در داخل مسجد برگزار می‌شود. یک شهید از این کاروان شهدا با حضور سردار «محمد هاشم‌پور» فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین در منطقه برزواند و روستای مار جمعه شب در یادواره شهدا تشییع می شود.

وی با اشاره به دهه بصیرت، تصریح کرد: دهه بصیرت از تاریخ نهم دی تا نوزدهم دی ماه است که نهم دی سالگرد راهپیمایی علیه فتنه ۸۸ و نوزدهم دی هم قیام مردم قم قرار دارد همچنین سیزدهم دی سالگرد شهادت سردار سلیمانی است که در این راستا برنامه‌هایی را داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان افزود: در شهر زواره جمعه شب برنامه‌ای تبیینی با سخنرانی«مصطفی سجاد» از راویان دفاع مقدس برگزار خواهد شد همچنین در اردستان نیز شب جمعه همزمان با مراسم شهدا برنامه تبیینی با سخنرانی «آل داود» برگزار می‌شود و برنامه زنگ دهه بصیرت را نیز در تمام مدارس خواهیم داشت. حدود ۶۰۰ بسته معیشتی با ارزشی بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان را در مناسبت‌های مختلف و به ویژه شب یلدا در سطح شهرستان اردستان بین نیازمندان توزیع کردیم.

وی گفت: باید به یادآوریم روزی را که هشت ماه در سال ۱۳۸۸، فتنه‌گران داخلی و خارجی وقت کشور را گرفته و تعدادی را نیز به شهادت رساندند اما با حضور مردم در نهم دی ماه این فتنه خنثی شد. روز نهم دی روزی ملی است چرا که در آن روز طومار فتنه کثیف ۸۸ با حضور مردم در طبقات مردم و همه اقشار برچیده شد و باید یادآوری شود که حضور مردم هر کجا بوده حماسه آفریده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار