آغاز تشییع پیکر شهدای گمنام در شیراز

آیین تشییع هشت شهید گمنام و دو شهید شناسایی شده دوران دفاع مقدس در شیراز آغاز شد.
کد خبر: ۵۶۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 27December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیین تشییع هشت شهید گمنام و دو شهید شناسایی شده دوران دفاع مقدس که پیکر مطهرشان 26 آذر امسال وارد شیراز شد ساعتی پیش از میدان ارم شیراز آغاز شد تا با این استقبال پر شور، ششم دی 1401 برای همیشه در تقویم و تاریخ سراسر شور و افتخار شیراز ثبت شود.

همزمان با سالگرد شهادت ام ابیها فاطمه زهرا (س) سومین حرم اهل بیت امروز میعادگاه عشق و معرفت شده و مردم شیراز همچون همیشه پای عهدشان مانده و هم اکنون خیل مشتاقان ولایت و شهادت میدان دانشجو را پشت سر گذاشته و از ابتدای خیابان زند (میدان نمازی) در حال سینه‌زنی و وداع با شهدا به سمت میدان امام حسین (ع) در حال حرکت هستند.

محمد هادی ایمانیه استاندار شیراز، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز، محمد حسن اسدی شهردار شیراز، سردار کوشکی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، سردار حبیبی رئیس پلیس استان فارس، امیر رضایی و دیگر مدیران و مسوولان شهری و استانی در صف اول جمعیت به چشم می‌خورند و در کنار آنها نیز مردم همیشه در صحنه شیراز و دیگر عاشقانی که از شهرهای دور و نزدیک خود را به مراسم امروز رسانده‌اند به چشم می‌خورند.

دقایقی دیگر تشییع‌کنندگان در میدان امام حسین (ع) شیراز با پیکر مطهر شهدا وداع خواهند کرد و شهدا در نقاطی که از قبل مشخص شده در 4 نقطه شیراز و 6 نقطه دیگر استان استان دفن خواهند شد.

سلام خدا بر رادمردانی که با گامهای استوار خود رفتند تا ما بمانیم. آنان که با کوله پشتی که با دعای خیر مادر و عطر یاس نبوی پر شده بود رفتند و تنها با یک قرآن جیبی و پیشانی‌بند یا زهرا و در حالی که تنها تکه‌های استخوانشان برجای مانده بود برگشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار