استاندار مازندران:

برای شکوفایی اقتصاد مازندران نیازمند نیروی متخصص هستیم

«حسینی‌پور» گفت: برای ایفای سهم بخش کشاورزی در اقتصاد استان مازندران نیازمند نیروی انسانی متخصص هستیم.
کد خبر: ۵۶۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ - 27December 2022

برای شکوفایی اقتصاد مازندران نیازمند نیروی متخصص هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در دیدار با آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در استان که با حضور «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با عنوان اینکه خرید کاغذ کارخانه صنایع چوب و کاغذ استان مازندران از سوی وزیر آموزش و پرورش موجب احیا این کارخانه شده است، اظهار داشت: این اقدام شجاعانه و انقلابی وزیر آموزش و پرورش در حمایت از استان مازندران قابل تقدیر است.

وی افزود: آموزش و پرورش مازندران ظرفیت‌ها‌ی انسانی زیادی تقدیم کشور کرده است بطوریکه تحصیل کرده‌های مازندران در اقصی نقاط کشور و دنیا می‌درخشند.

حسینی‌پور تصریح کرد: آموزش پرورش مازندران جایگاه مناسبی دارد، ظرفیت‌های مازندران بسیار بالاتر است و انتظار می‌رود از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده شود. مازندران سهم مناسبی در تولید محصولات کشاورزی با وجود ۳۶۰۰ روستا دارد که البته متناسب با بخش کشاورزی نتوانستیم نیرو‌های انسانی مناسبی تربیت کنیم که خلاء هنرستان‌های کشاورزی در استان مازندران با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی احساس می‌شود.

وی گفت: اگر هنرستان‌های بخش کشاورزی استان فعال شود تحول اساسی در این استان ایجاد می‌شود که با اجرای این اقدامات می‌توانیم به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب جامعه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار