مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان:

تشییع باشکوه شهدای گمنام، گوشه‌ای از تجلی قدرشناسی مردم به شهداست

کاظمی گفت: تشییع باشکوه شهدای گمنام، گوشه‌ای از تجلی قدرشناسی مردم به شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، مردمی که تمام قد به احترام «شهدای گمنام» به صف شدند تا این شهدا بدانند که این مردم خانواده آنها هستند.
کد خبر: ۵۶۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ - 27December 2022

تشییع باشکوه شهدای گمنام در استان گلستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی»  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان امروز 6 دی همزمان با ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشییع شهدای گمنام، اظهار داشت: مردم قدرشناس و شهیدپرور استان گلستان امروز در این هوای سرد با حضور گرم‌شان خود را به معراج شهدا گرگان رساندند تا بار دیگر عشق و ارادت‌شان را به شهدای انقلاب اسلامی نشان دهند.

وی افزود: این حضور باشکوه گوشه‌ای از تجلی قدرشناسی مردم به شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، مردمی که تمام قد به احترام «شهدای گمنام» به صف شدند تا این شهدا بدانند که این مردم خانواده آنها هستند.

«کاظمی» بیان داشت: در آیین تشییع از شهدای گمنام قاب عكس شهدای مدافع حرم در دستان مادران و فرزندان شهید خودنمایی می‌کرد و مردم استان گلستان امروز نشان دادند که در رکاب ولایت ثابت قدم هستند و پرچم این انقلاب هرگز بر زمین نخواهد ماند، و نشان دادند که امنیت و عزت امروز کشور عزیزمان را مدیون چه  کسانی هستیم.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ضمن تشکر از مردم شهیدپرور استان تصریح کرد: شهدای گمنامی که امروز بر دستان مردم شریف استان گلستان تشییع شدند یکی ۲۲ ساله که در عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه به فیض شهادت رسید، در سایت اداری استانداری گلستان تدفین شد و دومین شهید گمنام ۲۱ ساله در عملیات کربلای ۶ در منطقه سومار به فیض شهادت نائل آمده است در شهر ولاغوز شهرستان کردکوی آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار