بازداشت ۲۲ فلسطینی در نقاط مختلف کرانه باختری

رسانه‌های فلسطین از بازداشت‌ گسترده فلسطینیان در نقاط مختلف کرانه باختری خبر دادند.
کد خبر: ۵۶۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ - 27December 2022

بازداشت ۲۲ فلسطینی در نقاط مختلف کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه با یورش به نقاط مختلف کرانه باختری، بیش از ۲۲ فلسطینی را به بهانه مشارکت در عملیات‌های مقاومت مردمی علیه شهرک‌نشینان، بازداشت کردند.

این یورش‌ها و بازداشت‌ها بیشتر در استان‌های نابلس، رام‌الله و جِنین بوده و نظامیان صهیونیست با یورش به د‌ه‌ها خانه فلسطینی اسباب و اثاثیه آن‌ها را بهم ریخته و ده‌ها نفر از صاحبان این خانه‌ها را برای انجام تحقیقات میدانی بازداشت کردند.

بنابر گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، نظامیان رژیم صهیونیستی در نابلس نیز شش نفر را بازداشت کرده و به چندین محله یورش بردند.

باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست با یورش به منزل «عبدالرحیم فوزی بشکار» در حی المساکن الشعبیة، او را بازداشت کردند. بشکار از اسرای آزاده است که ۲۰ سال از عمرش را در زندان‌های رژیم صهیونیستی سپری کرده است.

نظامیان صهیونیست همچنین «جهاد احمد» سخنگوی «الکتلة الإسلامیة» در دانشگاه النجاح را در منزلش در خیابان عصیره و نیز «ابراهیم موسی الخراز» از دانشجویان دانشکده حقوق را بازداشت کردند.

اخیرا عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری به ویژه در شهر جِنین و نابلس تشدید شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار