جان فدا/ سردار اشتری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سردار سلیمانی افتخار آزادی‌خواهان جهان است/ حاج قاسم سلیمانی به نسل‌های آینده نیز تعلق دارد

فرمانده انتظامی کشور گفت: حاج قاسم به‌ دلیل رشادت، اخلاص و اینکه تمام وجودش را برای امنیت مردم، مسلمان و غیر مسلمان گذاشت افتخار ملت ایران، نیروهای مسلح و تمام آزادی‌خواهان جهان است.
کد خبر: ۵۶۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۷ - 28December 2022

سردار سلیمانی افتخار تمام آزادی‌خواهان جهان استگروه اجتماعی دفاع‌پرس: امروز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برای نیروهای مسلح کشورهای منطقه و جهان است. او قهرمان مبارزه با تروریست بود. کسانی که در معرض خطر داعش بوده‌اند متوجه می‌شوند که داعش چه خطری داشته و سردار شهید سلیمانی چه خدمت بزرگی انجام داده است.

حاج قاسم به‌ دلیل رشادت، اخلاص و اینکه تمام وجودش را برای امنیت مردم، مسلمان و غیر مسلمان گذاشت افتخار ملت ایران، نیروهای مسلح و تمام آزادی‌خواهان جهان است. خدمتی که شهید سلیمانی به کشورهای منطقه کرد، هیچ شخصیتی تاکنون آن را انجام نداده است. حیات سردار شهید همچون شهادتش برای کشور امنیت آفرین بود. شهدای ما در زمان‌های مختلف به داد ملت ما می‌رسند و ضمن نابودی دشمن موجب امنیت و تقویت روحیه استکبارستیزی ملت می‌شوند.

در ادامه گفت‌وگوی خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس با سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده انتظامی کل کشور در خصوص سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» را می‌خوانید:

دفاع‌پرس: در خصوص ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی بفرمایید؟

شهید سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریست

اگر ابعاد مختلف زندگی سردار سلیمانی را از نظر اخلاص، تدین، مهربانی، شجاعت و استراتژیک بودن تببین کنیم می‌بینیم که ایشان صرفا یک نظامی نبود بلکه یک دیپلمات فهیم و بادانش بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود پربرکت حاج قاسم عزیز را مکتب دانستند و از آن به‌ عنوان «مکتب سردار سلیمانی» یاد کردند. در این مکتب، نوجوان و جوان، پیرمرد و پیرزن، نظامی و غیر نظامی می‌توانند حضور داشته باشند و از ابعاد مختلف زندگی ایشان درس بگیرند و راهی را که شهید سلیمانی رفته طی کنند. تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی انقلاب و نظام را بیمه می‌کند. این مکتب تا زمانی که در جمهوری اسلامی ایران و میان مردم ما زنده و الگو باشد همه جا پیروزیم و موفقیتِ پی‌در‌پی خواهیم داشت.

دفاع‌پرس: چه ویژگی حاج قاسم را زبانزد خاص و عام کره بود؟

ولایت‌مداری او زبانزد خاص و عام بود

امروز مردم شریف ایران با پیروی از امام خمینی (ره)، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، شهدای والامقام و به‌ ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در همه عرصه‌های ملی و فراملی سربلند و پیروز خواهند بود. اخلاص و ولایت‌مداری سردار شهید سلیمانی زبانزد خاص و عام بود و همین موضوع باعث شده است محبوب قلب‌های مردم باشد.

دفاع‌پرس: مقاومت پس از شهادت حاج قاسم را چگونه می‌بینید؟
حاج قاسم؛ قهرمانی متعلق به همه آزادی‌خواهان

راه حاج قاسم سلیمانی، راه انسان‎های بزرگ، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و اولیا و انبیا بود. او در راه سعادت، آزادی انسان‌ها و مبارزه با طاغوت همیشه در تلاش بود. هر جا که ظلم وجود داشت حاج قاسم آماده ظلم‌ستیزی بود. حاج قاسم سلیمانی به نسل‌های آینده نیز تعلق دارد و افتخاری برای کشور، بشریت، آزادی‌خواهان و تمام مظلومان است. او تنها متعلق به سپاه نبود و سایر نیروهای مسلح نیز افتخار می‌کنند که چنین فرماندهانی دارند و خواهند داشت.

درخت مقاومت تنومندتر در کشورهای اسلامی خواهد شد و جبهه مقاومت با قدرت بیشتر به کار خود ادامه می‌دهد و این اثرات انسجامی است که شهید حاج قاسم سلیمانی در این جبهه ایجاد کرده و این انسجام و وحدت باعث همدلی و ارتقای روحیه معنوی، انقلابی و مومنانه در کشور و منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار