مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان مطرح کرد؛

شهدای گمنام الگوهای بی بدیل برای نسل جوان

حجت‌الاسلام «فوقی» گفت: شهدای گمنام الگوهای بی بدیل برای نسل جوان و نوجوان هستند.
کد خبر: ۵۶۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ - 27December 2022

شهدای گمنام الگوهای بی بدیل برای نسل جوانحجت‌الاسلام  و المسلمین «مهدی فوقی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان امروز (سه شنبه) در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس که با حضور مردم و مسئولان استانی در گلستان شهدا برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به جمله معروف رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهدا که می فرمایند با این ستارگان می شود راه را پیدا کرد، اظهار داشت: یکی از اثرات این روش وداع، تشییع و بدرقه‌ها این است که ما برای نسلی که به دور از سال‌ها جهاد و رشادت‌ها بودند الگوسازی کنیم.

وی عنوان کرد: این روزها دشمن با تبلیغات غلط خود به دنبال شست و شوی ذهنی  و سمت و سو دادن به افکار نوجوانان است، لذا باید با بازیابی دوران دفاع مقدس در قالب های مختلف به نسل جوان و نوجوان کمک کنیم و نسلی تربیت شود که برای گام دوم انقلاب مفید و اثربخش باشد. در واقع نسل جوان امروز الگوسازی درستی از شهدا می خواهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه شهدا گنجینه تمام نشدنی از گنجینه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت هستند که برگرفته از همان مکتب عاشوراست، تصریح کرد: تشییع شهدای گمنام خیر و برکت زیادی برای جامعه و مردم استان دارد و امید است نسل جوان بتوانند  بهره کامل و درستی از این الگوهای بی بدیل ببرند.

حجت‌الاسلام فوقی در خصوص ادای دین شهدا گفت: شهدا با تمام وجود جانشان را برای آسایش، عزت و کرامت ایران عزیز و ارزش های اسلامی و نظام مقدس اسلامی فدا کردند و در طول حیات مبارکشان مایه خیر و برکات زیادی برای ما بودند به این راحتی  نمی توانیم دین آنها را ادا کنیم. اما با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، ادامه دادن راه و منش آنها و همچنین اطاعت از امر ولایت تا حدودی بتوانیم این دین را ادا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار