پیام تشکر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز مردم شهید پرور استان البرز:

اجتماع فاطمی مردم شهید پرور البرز در تشییع پیکر پاک 4 شهید گمنام غرور آفرین بود

سردار «اسلامی» در پیامی ازحضور حماسی و غرور آفرین مردم شریف و شهید پرور استان البرز در تشییع پیکر پاک 4 شهید گمنام تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۵۶۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ - 27December 2022
تجمع فاطمی مردم شهید پرور البرز در تشییع پیکر پاک 4 شهید گمنام  غرور آفرین بود
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان البرز با صدور پیامی تجمع فاطمی و حضور حماسی مردم کرج و استان البرز در مراسم تشییع پیکر 4 شهید گمنام را غرور آفرین دانست. 
 
در این پیام آمده است:
 
بسم الرب شهدا و الصدقین
 
پیکرهای پاک شهدای گمنام امروز با رمز یا فاطمه و در تجمع حماسی و فاطمی مردم کرج در حالی رهسپار آرامگاه ابدی شدند که مردم کرج و استان البرز به رغم تلاش رسانه‌های بیگانه برای ایجاد فتنه و تفرقه در کشور، حماسه‌ای خلق کردند  که تاریخ کمتر نظیرش را دیده بود و آنچنان پرشور و در صفوف فشرده شهدا را بدرقه کردند که زمزمه عشق شان تا عرش اعلا بلند شد و این جلوه واقعی عشق ملتی فاطمی و ولایت مدار است که هرگز دست از آرمان‌ها، اعتقادات و شهدایش بر نخواهد داشت.
 
امروز مردم کرج پیام عشق به شهدا را در گوش جهانیان صدا زدند تا دنیا بداند که ایران اسلامی به برکت خون این شهدا هرگز تسلیم شرق و غرب عالم  نخواهد شد و سربلند، استوار و آزاده  در جهان خواهد درخشید. مردم نجیب البرز امروز همانند کوه پرشکوه البرز،یک بار دیگر  حماسه مردم ایران را به رخ جهانیان کشیدند تا دشمنان بار دیگر روسیاه شوند و قامت رشید ملت بزرگ ایران باز هم  در سطح عالم خودنمایی کند.
 
این حضور حماسی قابل ستایش است واین مردم همیشه در صحنه از جنس نور و رحمت هستند. بر مسئولان است که راه شهدا را در خدمت خالصانه به این مردم نجیب و شایسته ادامه دهند و قدردان این ملت بزرگ باشند. باشد که از برکت این شهدای گمنام استان البرز آباد و ایران اسلامی در جهان سرفراز باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار