معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

راز ماندگاری شهدا در اخلاص و اعتقاداتشان است‌

«مهاجر» گفت: شهیدان در دفاع از مرزهای عقیدتی از جان خود مایه گذاشتند و داوطلبانه در میدان شهادت برای حفظ ارزش‌های اسلامی قدم گذاشتند، راز ماندگاری آنها در اخلاص و اعتقاداتشان است‌.
کد خبر: ۵۶۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ - 27December 2022

راز ماندگاری شهدا در اخلاص و اعتقاداتشان است‌

سیدعلی مهاجر» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آیین تشییع شهدای گمنام استان گلستان اظهار داشت: تشییع باشکوه شهدای گمنام ادامه حرکت جهادی است.

«مهاجر» گفت: راه مجاهدت فی سبیل‌الله با دشواری همراه است نتیجه این دشواری هم در عاقبت بخیر‌ی است.

وی افزود: شهیدان در دفاع از مرزهای عقیدتی از جان خود مایه گذاشتند و داوطلبانه در میدان شهادت برای حفظ ارزش‌های اسلامی قدم گذاشتند، راز ماندگاری آنها در اخلاص و اعتقاداتشان است‌.

«مهاجر» ابراز کرد: هر روز که جلوتر حرکت می‌کنیم افق‌های تازه‌ای آشکار می‌شود فراز و نشیب‌های زیادی در این مسیر نیز وجود دارد اما مردم در اعتقاد و ایمان به خدا راسخ تر از گذشته هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بيان کرد: شهدا با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری و به ثمر نشاندند تا نهال نورس به درختی تنومند تبدیل شود، میدان مجاهدت در عرصه های مختلف باز و قله جهاد همان شهادت است.

وی خاطر نشان کرد: مردم بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کردند که پای آرمان های انقلاب اسلامی محکم‌تر از گذشته بمانند و این پیمان ناگسستنی است.

«مهاجر» تصریح کرد: دشمنان بدانند توطئه های آنها با بصیرت مردم همواره خنثی می‌شود و این ملت شهیدپرور و ولایتمدار هیچ وقت دست از ولایتمداری برنمی‌دارد و عاشق انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار