نماینده ولی فقیه در استان همدان:

پیکر شهدا نماد حقانیت و اعلام مظلومیت ملت ما به جهان است

حجت‌الاسلام «شعبانی» با تاکید بر اینکه پیکر شهدا نماد حقانیت و اعلام مظلومیت ملت ما به جهان است، گفت: شک نکنید ملتی که زیر بار حرف زور نمی‌رود، حرفش حق است.
کد خبر: ۵۶۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ - 27December 2022

پیکر شهدا نماد حقانیت و اعلام مظلومیت ملت ما به جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در آیین تشییع پیکر سه شهید گمنام در شهرستان همدان، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی زنان و مردان مسلمان به ما درس ولایتمداری داد و در این راه نیز به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه سخنان حضرت زهرا (س) آنچنان روشن است که دیگر در عالم کسی بهانه‌ای ندارد راه حق را نشناخته است، افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند حق تشخیص داده نشود.

حجت‌الاسلام شعبانی با تاکید بر اینکه پیکر شهدا نماد حقانیت و اعلام مظلومیت ملت ما به جهان است، گفت: شک نکنید ملتی که زیر بار حرف زور نمی‌رود، حرفش حق است.

وی بیان داشت: ملتی که از مسئولان حل مشکلات را مطالبه می‌کند حق است اما دشمن می‌خواهد این حق‌ها را از بین ببرد و نگذارد آنها به نتیجه‌ برسد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه امروز مراقبت از جمهوری اسلامی که یادگار شهداست، حق است، گفت: پس از شناخت حق باید به آن عمل کرد، با فضلیت‌ترین انسان‌ها افرادی هستند که حق را بشناسند و به آن عمل کنند.

وی متذکر شد: در میدان عمل به حق باید مقاومت کرد و در فضای فتنه نباید کنار کشید‌. تنها به صرف ادعا، خداوند آدمی را به جرگه حق‌مداری راه نخواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار