نماینده ولی فقیه در مازندران:

ادامه مسیر شهدا فتنه‌های دشمنان انقلاب را خنثی می‌کند

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: فتنه‌گری اغتشاشگران به جایی نخواهید رسید و تا ابد استان مازندران، دیار ولایتمداران، انقلابیون و شهیدان باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۵۶۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱ - 27December 2022

ادامه مسیر شهدا فتنه‌های دشمنان انقلاب را خنثی می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در آئین تشییع و تدفین پیکر مطهر تازه تفحص شده یک شهید گمنام ۱۶ ساله از عملیات خیبر (مجنون) در صدا و سیمای مرکز استان، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و قدردانی از حضور گسترده و باشکوه مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان در آئین تشییع پیکر های مطهر ۱۴شهید گمنام اظهار داشت: تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام در صدا و سیمای مرکز مازندران اقدامی ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پیکر مطهر شهدا پیوست فرهنگی با خود همراه دارد، افزود: ولایتمداری، دفاع از حریم ولایت فقیه،‌ رعایت عفاف و حجاب، انقلابی بودن و انقلابی ماندن و ... در وصیت نامه شهدا مورد تاکید است که باید مورد توجه باشد.

وی به اغتشاشات اخیر کشور اشاره و بیان کرد: عده‌ای فریب خورده با آشوب برای ملت خسارت‌های ملی و جانی فراهم کردند باید بدانند که راه شهدا در ایران اسلامی ادامه دارد و هرگز اجازه نخواهند داد پرچم ایران اسلامی بر زمین افتد.

آیت الله محمدی لائینی به بصیرت و ولایتمداری ملت شریف استان مازندران اشاره کرد و گفت: مردمان این دیار در عرصه‌های مختلف نظام از جمله دفاع مقدس، دفاع از حرم و امنیت، مبارزه با منافقین خوش درخشیدند و ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه اگر مردمانی از جنس ملت شریف ایران اسلامی از جمله مازندرانی‌های ولایتمدار و علوی تبار در دوران حضرت زهرا(س) بودند هرگز احدی به خود اجازه تحدی به حریم ولایت نمی‌داد، اذعان داشت: استکبار بداند که مردم همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار