کارت ایثارگری همسران جانبازان 70 درصد صادر شد

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کارت ایثارگری که برای همسران جانبازان 70 درصد صادر شده است به منزله معرفی نامه بوده و صاحبان این کارت ها می توانند در صورت لزوم به عنوان هویت ایثارگری از آن استفاده کنند.
کد خبر: ۵۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹ - 02November 2015

کارت ایثارگری همسران جانبازان 70 درصد صادر شد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الله فرهادی مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص صدور کارت ایثارگری برای همسران جانبازان 70 درصد، گفت: بر اساس ابلاغیه شورای عالی اداری دولت در خصوص کارتهای ایثارگری، کارتهایی که برای همسران جانبازان 70 درصد صادر شده است به منزله معرفی نامه بوده و صاحبان این کارتها میتوانند در صورت لزوم به عنوان هویت ایثارگری از آن استفاده کنند.

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد اظهار داشت: طبق ماده 41 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، خانوادههای معظم شهدا، جانبازان 70 درصد و همسران این جانبازان در صورت مسافرت داخلی از طریق هر یک از شرکتها میتوانند با استفاده از این کارت و یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت 50 درصد هزینه بلیط های هواپیما و قطار معاف شوند.

فرهادی افزود: تاکنون تعداد 2 هزار و 772 درخواست از سوی همسران جانبازان 70 درصد برای دریافت کارت ایثارگری ثبت شده است که از این تعداد، 2 هزار و 187 نفر کارت خود را دریافت کردهاند و درخواست مابقی افراد نیز به دلیل قرار گرفتن در روند بررسی و تأیید در حال طی فرایند صدور کارت است.

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد در خصوص تمدید کارت ایثارگری خانوادههای شهدا و جانبازان 70 درصد، گفت: فرایند صدور کارت جدید در حال انجام است که در این فرایند، نیازی به حضور خانوادههای ایثارگران در بنیاد برای ثبت درخواست نیست و افراد میتوانند تقاضای خود را از طریق اینترنت ثبت کنند. ارسال کارت برای خانوادهها نیز از طریق پست انجام خواهد شد.

فرهادی با بیان اینکه کارت جدید در صورت صدور، الکترونیکی خواهد بود، اظهار داشت: تمام اطلاعات مورد نیاز این خانوادهها در کارتهای الکترونیکی ثبت میشود. همچنین یکی دیگر از مزایای این کارتها، نظارت و رصد راحت تر کارتها است که در صورت مفقود شدن کارت، میتوان به شکلی متمرکز برای ابطال آن اقدام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار