همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)؛

ایران اسلامی یکپارچه به احترام «شهدای گمنام» به پا خاست

مراسم تشییع پیکر‌های مطهر ۴۰۰ شهید گمنام تازه تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس، امروز (سه‌شنبه) مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ - 27December 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تشییع پیکر‌های مطهر ۴۰۰ شهید گمنام تازه تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس، امروز (سه‌شنبه) مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سراسر کشور برگزار شد.

تشییع پیکر‌های مطهر ۲۰۰ شهید گمنام در تهران

پیکر‌های مطهر ۲۰۰ شهید، از این ۴۰۰ شهید گمنام از دانشگاه تهران تا معراج‌الشهداء با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شد.

ایران اسلامی یکپارچه به احترام «شهدای گمنام» به پا خاست

در مراسم تشییع پیکر‌های شهدای گمنام در تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به سخنرانی پرداخت و سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «غلامعلی حداد عادل» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از دیگر مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

استان مازندران؛ میزبان پیکر‌های مطهر ۱۴ شهید گمنام

استان مازندران در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، میزبان پیکر‌های مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس بود. در این راستا، پیکر‌های مطهر ۱۴ شهید گمنام با حضور باشکوه مردم شهیدپرور در شهرستان ساری تشییع شد.

قرار است پیکر مطهر یک شهید گمنام ۱۶ ساله از عملیات خیبر در صدا و سیمای مرکز استان مازندران و یک شهید ۱۷ ساله از عملیات عاشورای ۲ در بوستان ولایت ساری خاکسپاری شود.

ایران اسلامی یکپارچه به احترام «شهدای گمنام» به پا خاست

همچنین، پیکر یک شهید ۱۸ ساله از عملیات بدر در مجتمع فرهنگی روستای «طوقدار» و پیکر مطهر یک شهید گمنام ۲۴ ساله نیز در روستای «سمسکنده» تشییع و خاکسپاری می‌شود.

تشییع پیکر‌های ۱۲ شهید گمنام در خراسان رضوی

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، مشهد‌الرضا (ع) نیز میزبان پیکر‌های مطهر ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود.

ایران اسلامی یکپارچه به احترام «شهدای گمنام» به پا خاست

در این راستا، مراسم تشییع پیکر‌های مطهر ۱۲ شهید گمنام در اجتماع بزرگ فاطمیون از میدان شهدای مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

تبریزی‌ها پیکر‌های ۶ شهید گمنام را تشییع کردند

استان آذربایجان شرقی نیز امروز مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا س، میزبان پیکر‌های مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس بود. بر این اساس پیکر مطهر شش شهید گمنام با حضور جمعی از مردم، در تبریز تشییع شد.

پیکر‌های ۱۲ شهید گمنام در اصفهان تشییع شد

مردم شهیدپرور اصفهان نیز همانند مردم سراسر کشور، صبح امروز مراسم تشییع پیکر‌های مطهر شهدای گمنام را برگزار کردند.

در این راستا، آیین تشییع پیکر‌های مطهر ۱۳ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس، با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور اصفهان از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدا برگزار شد.

بوشهری‌ها پیکر‌های مطهر ۳ شهید گمنام را تشییع کردند

همزمان با تشییع پیکر‌های مطهر ۴۰۰ شهید گمنام در سراسر کشور در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، مردم قدرشناس استان بوشهر نیز پیکر‌های مطهر سه شهید گمنام را در مرکز این استان تشییع کردند.

این مراسم که از بسیج مرکزی بوشهر با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، امام جمعه، استاندار، فرماندهان نیرو‌های مسلح، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اداری بوشهر آغاز شد و شرکت‌کنندگان ضمن تشییع پیکر‌های مطهر شهدای گمنام در مصلی جمعه بوشهر اجتماع کردند.

پایتخت دفاع مقدس؛ میزبان پیکرهای مطهر شهدای گمنام

پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس، روز گذشته (دوشنبه) در اهواز تشییع و در یادمان شهدای شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به خاک سپرده شد.

همچنین امروز نیز مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مردم شهرهای الهایی و اندیکا استان خوزستان، پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام را تشییع کردند.

قرار است مراسم تشییع پیکر یک شهید گمنام دیگر نیز فردا (چهارشنبه) به میزبانی شرکت ملی حفاری، در اهواز برگزار شود.

تشییع پیکرهای ۴ شهید گمنام توسط اراکی‌ها

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) مردم اراک پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام را تشییع کردند.

پیکرهای مطهر این شهدای والامقام با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، از میدان شهدای اراک تا مصلی بیت‌المقدس برگزار و سپس به استانداری مرکزی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه پیام نور و جهاد کشاورزی استان انتقال داده شد تا هر یک در یکی از این چهار مکان به خاک سپرده شوند.

ایران اسلامی یکپارچه به احترام «شهدای گمنام» به پا خاست

تشییع پیکرهای مطهر ۱۵ شهید گمنام در یزد

مراسم تشییع پیکرهای مطهر ۱۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، صبح امروز مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، در مناطق مختلف استان یزد تشییع شد.

این شهدای گمنام در مناطق آزادشهر،‌ اکرمیه، نجف آباد حمیدیا و زارچ در شهرستان یزد، اسفندآباد ابرکوه،‌ پارک شهر تفت(هر کدام یک شهید) و پارک آزادی اردکان و تفرجگاه غربالبیز مهریز (هر کدام ۲ شهید)،‌ تشییع و خاکسپاری شدند.

قرار است پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام دیگر نیز عصر امروز در منطقه امامشهر یزد، شهر حمیدیا، بیت الرقیه شهربافق و ۲ شهید گمنام نیز در روستاهای ده بالا و اسلامیه شهرستان تفت، تشییع و خاکسپاری شوند.

مردم استان خراسان جنوبی پیکرهای ۶ شهید گمنام را تشییع کردند

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور گسترده و باشکوه مردم، پیکرهای پاک و مطهر شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهیدپرور بیرجند تشییع شد.

ایران اسلامی یکپارچه به احترام «شهدای گمنام» به پا خاست

استان خراسان شمالی؛ میزبان پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام

استان خراسان شمالی همگام با دیگر استان‌های کشور، میزبان برگزاری مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام بود. در این راستا، پیکرهای مطهر شش شهید گمنام در بجنورد با حضور پرشور مردم تشییع شد و این آلاله‌های فاطمی به سوی منزلگاه ابدی‌ خود در نقاط مختلف استان، بدرقه شدند.

قرار است پیکرهای چهار شهید گمنام در مرکز استان و ۲ شهید گمنام نیز در شهرستان مانه و سملقان خاکسپاری شوند.

تشییع پیکرهای مطهر ۴ شهید گمنام در قزوین

پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور اقشار مختلف مردم در استان قزوین تشییع شد.

تشییع شهید گمنام ۱۷ ساله در استان فارس

شیراز مرکز استان فارس امروز مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) میزبان مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام ۱۷ ساله بود. پیکر مطهر این شهید گمنام از میدان ارم (روبروی دانشگاه شیراز) تشییع و در اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس واقع در خیابان معدل شیراز به خاک سپرده شد.

پیکرهای مطهر ۸ شهید گمنام در کردستان تشییع شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مردم ولایت‌مدار سنندج، پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس را از میدان آزادی تا میدان انقلاب این شهر تشییع کردند.

تشییع پیکرهای مطهر ۵ شهید گمنام در هرمزگان

هرمزگان نیز همانند سراسر کشور، امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) میزبان شهدای گمنام بود. بر این اساس، پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام در بندرعباس تشییع شدند.

این مراسم با حضور قشرهای مختلف مردم از میدان امام خمینی (ره) مقابل بوستان شهید دباغیان به سمت مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

وداع لرستانی‌ها با لاله‌های فاطمی

همزمان با سالروز شهات حضرت فاطمه (س) مردم شهیدپرور لرستان پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام را تا بهشت بدرقه کردند.

استان همدان میزبان پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام

استان همدان نیز میزبان پیکر‌های مطهر شهدای گمنام بود که در این راستا امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام با بدرقه مردم ولایتمدار شهرستان ملایر، از مقابل شهرداری ملایر به سمت میدان آزادگان تشییع و برای خاکسپاری به شهر‌های ازندریان و سامن منتقل شد. همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز در رزن تشییع خاکسپاری شد.

شهر همدان نیز میزبان پیکرهای مطهر سه شهید گمنام بود که پیکرهای مطهر این شهیدان والامقام پس از تشییع جهت خاکسپاری به دانشگاه فرهنگیان، اداره‌کل آموزش و پرورش و کوی خضر منتقل شدند.

ایران اسلامی یکپارچه به احترام «شهدای گمنام» به پا خاست

پیکر‌های ۷ لاله پرپر شده دفاع مقدس در کرمانشاه تشییع شد

پیکرهای مطهر هفت لاله پرپر شده دوران دفاع مقدس امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در مراسمی با عنوان «خوش آمدی قهرمان» از مقابل مسجد آیت‌الله بروجردی به سمت مسجد جامع کرمانشاه تشییع شد.

استان گلستان؛ میزبان پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام

استان گلستان همزمان با ایام فاطمیه میزبان پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بود. مردم گرگان امروز پیکر مطهر شهید گمنام را از حسینیه عاشقان ثارالله تا چهار راه شهدا، بر دوش خود تشییع کردند.

تشییع ۵ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

استان چهارمحال و بختیاری نیز همانند سایر استان‌های کشور، امروز مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) میزبان پیکرهای مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس بود. در این راستا، پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام با حضور عموم مردم در در شهرکرد، بازفت، پردنجان و لردگان تشییع شدند.

ایران اسلامی یکپارچه به احترام «شهدای گمنام» به پا خاست

آذربایجان غربی؛ میزبان پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکرهای مطهر شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان، در ارومیه تشییع شد.

تشییع ۱۲ یادگار گمنام دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، ۱۲ یادگار گمنام دوران دفاع مقدس در سراسر استان سیستان و بلوچستان، تشییع شدند.

ایران اسلامی یکپارچه به احترام «شهدای گمنام» به پا خاست

پیکرهای مطهر ۶۵ شهید گمنام در ایلام تشییع شد

پیکرهای مطهر ۶۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین، فرمانده انتظامی استان و جمعی از مردم و مسئولین استانی، صبح امروز (سه‌شنبه) از میدان شهدا تا میدان ۲۲ بهمن ایلام همزمان با سراسر کشور تشییع شد.

ایران اسلامی یکپارچه به احترام «شهدای گمنام» به پا خاست

اردبیل؛ میزبان پیکرهای مطهر ۱۰ شهید گمنام

مراسم تشییع پیکرهای مطهر ۱۰ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، امروز (سه‌شنبه) مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور اقشار مختلف مردم در اردبیل برگزار شد.

تشییع پیکر‌های مطهر ۴ شهید گمنام در استان البرز

همزمان با سالگرد شهادت حضرت صدیقه کبری (س) و اجتماع پرشور فاطمی مردم استان البرز، شهر کرج میزبان مراسم تشییع پیکر‌های مطهر چهار شهید گمنام تازه تفحص‌شده دفاع مقدس بود.

تشییع شهدای گمنام در زنجان

صبح امروز مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آیین تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در زنجان برگزار شد. در این راستا، پیکر مطهر یک شهید گمنام در کوی سازمانی آمادگاه ولایت زنجان، یک شهید گمنام در مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان و یک شهید گمنام دیگر در روستای خوئین به خاک سپرده شد.

ایران اسلامی یکپارچه به احترام «شهدای گمنام» به پا خاست

استان سمنان؛ میزبان لاله‌های فاطمی

هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس در گرمسار تشییع و به خاک سپرده شد. همچنین پیکرهای مطهر سه شهید گمنام دیگر نیز در شهرستان شاهرود تشییع و خاکسپاری شدند. آئین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در استانداری سمنان نیز فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد.

تشییع پیکر‌های شهدای گمنام بر روی دستان خادمان حرم حضرت معصومه (س)

مراسم تشییع پیکر‌های مطهر شش شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور صبح امروز از مسجد امام حسن عسگری (ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

تشییع پیکر‌های مطهر ۱۱ شهید گمنام در استان کرمان

مردم استان کرمان امروز مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، پیکر‌های مطهر ۱۱ شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در سراسر این استان تشییع کردند.

پیکر‌های ۲ شهید گمنام در کهگیلویه و بویراحمد تشییع شد

مراسم تشییع پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، امروز همزمان با سراسر کشور، در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

یکی از این شهدای والامقام در سن ۲۰ سالگی در عملیات «بدر» در شرق دجله به شهادت رسید که پیکر مطهر وی در حوزه علمیه خواهران دهدشت به خاک سپرده شد.

یکی دیگر از این شهدای والامقام، در سن ۲۷ سالگی در عملیات «رمضان» در شرق بصره به شهادت رسید که پیکر مطهر وی در منطقه لیشتر گچساران خاکسپاری شد.

ایران اسلامی یکپارچه به احترام «شهدای گمنام» به پا خاست

استان گیلان؛ میزبان سه لاله فاطمی

پیکر‌های پاک سه شهید گمنام، امروز همزمان با سالروز شهادت یگانه دخت نبی‌اکرم (ص) از میدان پاسداران تا میدان شهدای ذهاب رشت بر دستان مردم ولایتمدار تشییع شد و با ورود به میدان شهدای ذهاب رشت، با استقبال گرم مردم ولایی و شهیدپرور مواجه شد.

پس از تشییع پیکرهای شهدا، نماز بر پیکر پاک ۳ شهید گمنام به امامت آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان اقامه شد.

یکی از شهدای گمنام که در سن ۱۹ سالگی در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید، از میدان، ولی عصر فومن تشییع و در پارک شهر این شهر به خاک سپرده می‌شود.

شهید گمنام دیگر که در سن ۱۹ سالگی و در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسیده نیز از جلوی مسجد جامع رستم‌آباد تشییع و در پارک شادی این شهر به خاک سپرده می‌شود.

آخرین شهید گمنام هم که در سن ۲۰ سالگی در عملیات والفجر مقدماتی در فکه به شهادت رسیده از جلوی مصلی لوشان تشییع و در پادگان شهید طباطبایی‌نژاد لوشان به خاک سپرده خواهد شد.

ایران اسلامی یکپارچه به احترام «شهدای گمنام» به پا خاست

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار