فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس:

راهکار خنثی کردن جنگ شناختی دشمن جهاد تبیین است

سردار «رودکی» گفت: برای خنثی کردن جنگ شناختی دشمن باید جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهیم و دستاوردهای نظام و انقلاب را برای نسل جدید بیان کنیم و نگذاریم فرهنگ غرب در اذهان جوانان ما جایگزین فرهنگ اسلامی شود.
کد خبر: ۵۶۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱ - 27December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «محمدنبی رودکی» فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس امروز ششم دی ماه در آیین تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد اظهار داشت: برای خنثی کردن جنگ شناختی دشمن باید جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهیم و دستاوردهای نظام و انقلاب را برای نسل جدید بیان کنیم و نگذاریم فرهنگ غرب در اذهان جوانان ما جایگزین فرهنگ اسلامی شود.

سردار نبی رودکی با بیان اینکه دانش‌آموزان ما امام حسین (ع) را الگوی خود قرار می‌دادند اظهار داشت: امام حسین یک تنه در برابر لشکر یزید ایستاد و شهدای ما نیز در دوران دفاع مقدس دست خالی در برابر تمام دنیای غرب و شرق که حامی صدام بودند ایستادند و پیروز شدند.

سردار رودکی با بیان اینکه علت دشمنی اردوگاه خصم و استکبار با ما در دینداری ما است افزود: همچنان که در قرآن وعده داده شده حق بر باطل پیروز خواهد شد و همانطور که نشانه‌هایش را می‌بینیم امروز به خیمه معاویه رسیده‌ایم و آمریکایی‌ها در عراق و منطقه سبز در محاصره ما و در افغانستان نیز ادوات خود را گذاشتند و رفتند.

فرمانده اسبق سپاه فجر فارس با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر دشمن از راه جنگ شناختی وارد افزود: در این حوادث ما شعار اقتصادی را نشنیدیم بلکه شعارهای ساختارشکنانه و ضددینی و ضد ارزشی سر داده شد.

خاطرنشان می‌شود پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز ششم دی ماه با استقبال پرشور مردم شهیدپرور شیراز به ویژه فرهنگیان و دانشآموزان از ساعت 9 از میدان ارم (روبروی دانشگاه شیراز) تشییع و پس از وداع در میدان امام حسین (ع) در اداره کل آموزش و پرورش استان فارس واقع در خیابان معدل شیراز به خاک سپرده شد.

در این مراسم علاوه بر سردار رودکی، صادق ستاری‌فرد، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و جمع دیگری از مسوولان و نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار