مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پیام شهدا در طول تاریخ دفاع از ولایت بوده است

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: از بدو تاریخ اسلام و به‌ویژه از زمان شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تاکنون، پیام شهدا دفاع از ولایت بوده است و این موضوع در تمام وصیت‌نامه‌های آنان دیده می‌شود.  
کد خبر: ۵۶۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷ - 27December 2022

حجت‌الاسلام «سیدمحمود حسینی» مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز، اظهار داشت: شهدا همیشه به وظیفه خود عمل کرده‌اند، روزگاری با حضور در جبهه‌ها به دفاع از حریم ولایت و میهن اسلامی پرداختند و امروز نیز با حضور پیکرهای مطهر و مقدسشان، شهرهایمان را به عطر شهادت و عطر فاطمی معطر ساخته‌اند.

وی افزود: ادامه دادن راه، آرمان‌ها و اهداف شهدا وظیفه‌ای مهم بر گردن همه ماست و باید تلاش کنیم مسیر آنان را هرچه بیش‌تر معرفی کنیم و قطعا مردم ولایتمدار ما با عهد و پیمانی که در محضر این شهیدان می‌بندند، به تکلیف خود عمل خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: از بدو تاریخ اسلام و به‌ویژه از زمان شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تاکنون، پیام شهدا دفاع از ولایت بوده است و این موضوع در تمام وصیت‌نامه‌های آنان دیده می‌شود چراکه ولایت رکن رکین اسلام است و اگر از ولایت حراست کنیم، به دنبال آن سایر احکام و دستورات الهی هم جاری خواهد شد اما اگر این ستون خیمه اسلام ضربه ببیند، هیچ چیز دیگری پابرجا نخواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار