شهید دارابى: از حامیان واقعى انقلاب باشید

شهید حمیدالله دارابى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «استکبار شرق و غرب و ایادى آن دست به دست هم داده‌اند تا این انقلاب را سرنگون کنند خداوندا! تو خود حافظ و نگهدارنده این انقلاب هستى پس ما را از حامیان واقعى این انقلاب و از جان گذشتگان آن قرار بده».
کد خبر: ۵۶۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰ - 27December 2022

شهید دارابى: از حامیان واقعى انقلاب باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهیدحمیدالله دارابى

«بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید مومنان باید در راه من با آنان که حیات مادى دنیا را بر آخرت برگزیدند جهاد کنند و هر کس در جنگ در راه خدا کشته شود و یا فاتح گردد زود باشد که او را در بهشت ابدى اجرى عظیم می‌دهیم.

خداوندا تو شاهدى که فقط براى تو و در راه تو به جبهه می‌روم و غیر از انجام وظیفه الهى خودم که دفاع از اسلام و انقلاب است؛ هدفى دیگر ندارم، امیدوارم با عنایت خداوند به همه بندگانت آن توفیق را عنایت کنى که اولیاء خودت را چنان عطا نمودى.

خداوندا تو می‌دانى که قصدم از جبهه آمدن دفاع از ناموس و شرف و سرحدات کشور اسلامی‌ام ایران است و آرمان و هدفم شهادت است.

خدایا در راه دفاع از دینت از جان و سر گذشته‌ام و آمده‌ام که جانم را در راه دفاع از عقیده‌ام فدا کنم.

بارالها! استکبار شرق و غرب و ایادى آن دست به دست هم داده‌اند تا این انقلاب را سرنگون کنند خداوندا! تو خود حافظ و نگهدارنده این انقلاب هستى پس ما را از حامیان واقعى این انقلاب و از جان گذشتگان آن قرار بده.

خدایا! مرا لایق شهادت بگردان و مرا از سربازان واقعى حضرت بقیه‌الله‌الاعظم قرار بده و توصیه می‌کنم که پدر و مادرم در شهادت من زیاد افسوس نخورند و ناراحت نباشند و این را بدانند که فرزند امانت الهى است که به آن‌ها هدیه شده است و چه نیکوتر که او را در راه خدا قربانى کنند.

برادرانم را سفارش می‌کنم که راه شهدا را ادامه دهند و خواهرانم را توصیه می‌کنم که زینب‌وار به وظایف خود عمل کنند.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار