پیکر مطهر یک شهید گمنام در بافق آرام گرفت

مردم شهیدپرور دیار نخل های سرافراز، پیکر مطهر شهید گمنام را تشییع و تا منزلگاه ابدی بدرقه کردند.
کد خبر: ۵۶۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴ - 27December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مردم شهرستان بافق عصر سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، با حضور در حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص)، شهید گمنام را تشییع کردند.

پیکر شهید گمنام بر دستان مردم شهیدپرور بافق تا امامزاده عبدالله (ع) بافق تشییع شد و در آنجا پس از اقامه نماز به سمت بیت الرقیه (س) تشییع و در آنجا به خاک سپرده شد.

شهید گمنام بافق ۲۳ ساله است که در عملیات بدر به شهادت رسیده و پیکر وی در عملیات تفحص شرق دجله کشف شده است.

سرهنگ «محسن نصیری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق طی پیامی از مردم شهید پرور شهرستان به دلیل حضور در مراسم استقبال وتشییع شهید گمنام قدردانی کرد.

وی گفت: استقبال و تشییع پیکر پاک و مطهر باشکوه  شهید گمنام برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان بافق افزود. بی‌شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید  شکر آن را به‌جای آورد و به‌ راستی این مردم با این استقبال بی‌نظیر خود از این شهید والامقام نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت روزبه‌روز در وجود آن‌ها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند.
 
نصیری ادامه داد: بر خود واجب می‌دانم به‌عنوان خدمتگزار کوچک این مردم شهید پرور و متدین، صمیمانه از حضور حماسی و پرشور همه اقشار و مردم خصوصاً خانواده های معظم شهدا، ایثار گران, نوجوانان و جوانان،  مسئولان شهرستان، اصحاب رسانه وروحانیت محترم  که در مراسم استقبال و تشییع از پیکر پاک و مطهر شهید گمنام  باعث خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و امام و رهبر و انقلاب گردیدند تقدیر و تشکر کنم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار