پیکر مطهر یک شهید گمنام در فسا به خاک سپرده شد

در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر مطهر یک شهید گمنام تازه تفحص شده در عملیات تفحص آذرماه سال جاری، امروز با حضور مردم شهید پرور شهرستان ۱۲۰۰ شهید فسا از میدان شهدا تا پارک شهر تشییع و در محل مجموعه دفاع مقدس فسا به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۶۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ - 27December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر مطهر یک شهید گمنام تازه تفحص شده در عملیات تفحص آذرماه سال جاری، امروز ششم دی ماه با حضور مردم شهید پرور شهرستان 1200 شهید فسا از میدان شهدا تا پارک شهر تشییع و در محل مجموعه دفاع مقدس فسا به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر این شهید گمنام صبح امروز به همراه پیکر مطهر هفت شهید گمنام و دو شهید شناسایی شده دیگر همزمان با مراکز دیگر استان ها از ساعت 9 تا 10:30 در شیراز از روبروی دانشگاه شیراز به سمت میدان امام حسین (ع) تشییع شد و در نهایت پیکر مطهر این شهید گرانقدر جهت خاکسپاری به فسا عزیمت نمود.

شهرستان تاریخی فرهنگی فسا در جنوب شرقی شیراز با 1200 شهید شهری ممتاز در دوران دفاع مقدس بوده و شاخص‌ترین شهرستان استان فارس پس از شیراز از نظر تعداد شهدا است که شهدای شاخصی همچون سردار شهید مرتضی جاویدی را تقدیم نظام و انقلاب کرده و خانواده چهار برادر شهید به نامهای محب نیز در این شهر زیسته‌ و به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار