امام جمعه ورزقان:

پیام تشییع شهدای گمنام ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب است

حجت‌الاسلام «پورمحمد» گفت: حضور حماسی مردم ورزقان در تشییع و تدفین شهدای گمنام یک پیام مهم را برای دشمنان داشت که مردم این شهرستان و ملت ایران زنده و پای پرچم و انقلاب ایستاده‌اند.
کد خبر: ۵۶۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ - 28December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «مهدی پورمحمد» امروز (چهارشنبه) در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در ورزقان، اظهار داشت: دشمنان نظام سعی در انحراف نوجوانان و جوانان ما برای آسیب رساندن به انقلاب را دارند که این توطئه‌ها نیز مانند همیشه نقش برآب خواهد شد.

وی افزود: دشمنان بدانند با این توطئه‌ها ذره‌ای از عشق و ارادت ملت ایران به نظام و رهبری کاسته نخواهد شد و ایران بزرگ قدرتمندتر از همیشه در مقابل دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

پورمحمد گفت: حضور حماسی مردم ورزقان در تشییع و تدفین این شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس یک پیام مهم را برای دشمنان داشت که مردم این شهرستان و ملت ایران زنده و پای پرچم و انقلاب ایستاده‌اند و به دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اجازه هیچ توطئه و دخالتی را نخواهند داد.

امام جمعه ورزقان، از حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان ورزقان در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام ۱۷ ساله که در عملیات محرم سال ۶۱ به‌صورت مظلومانه به شهادت رسیده و بعد از گذشت بیش از چهل سال به آغوش میهن اسلامی باز گشت تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار