تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدا

سرهنگ «رشیدی» با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم استان لرستان در مراسم تشییع شهدای گمنام تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۵۶۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ - 28December 2022

پیام تشکر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام به مناسبت حضور مردم در مراسم تشییع شهدای گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با صدور پیامی از حضور با شکوه و پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

در این ایام که ایران اسلامی عزادار دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  بود و شهدای گمنام آسمان ایران را آکنده از عطر شهادت کردند، افتخارات بزرگی که نصیب مردم مومن، انقلابی، با بصیرت و ولایتمدار استان لرستان شد، ورود پیکرهای پاک و مطهر 4  لاله فاطمی به این خطه بود.

خدای متعال راشاکریم که در  چنین ایام، شاهد حضور آگاهانه وغیر قابل توصیف و بصیرت آمیز مردم مومن، انقلابی، ولایتمدار وشهید پرور استان لرستان در مراسم تشییع  4 لاله فاطمی دفاع مقدس بودیم.

بی‌شک این حضور و شکوه که باعث یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب می‌شود، نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد.

اینجانب، از حضور آگاهانه، حماسی، پرشور، دشمن شکن و کم نظیر مسئولان، خانواده‌های معزز شهدا، اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در این مراسم باشکوه تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانیم ادامه دهنده راه پر فروغ شهدای گرانقدر باشیم و در راه حفظ نام و یاد شهدا بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار