در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

سردار نائینی: تولید بسته‎‌های تبیینی و محتوایی ویژه ۹ دی/ روزشمار ۴ جلدی فتنه ۸۸ رونمایی می‌شود

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی گفت: مجموعه ۴ جلدی روزشمار فتنه ۸۸ که کاری مستند و دقیق است به زودی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹ - 29December 2022

سردار نائینی: تولید بسته‎‌های تبیینی و محتوایی ویژه ۹ دی/ روزشمار ۴ جلدی فتنه ۸۸ رونمایی می‌شودسردار «علی محمد نائینی» رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با اشاره به تولیدات مکتوب و محتوایی مربوط به فتنه ۸۸ و ۹ دی اظهار داشت: برای تمام سخنران‌هایی که در سراسر کشور اعزام می‌شوند بسته‌های محتوایی با استفاده از صاحبنظران مختلف و افراد توانمند در تولید محتوا‌های تحلیلی تبیینی تهیه کردیم و در اختیار تمام ستاد‌های بزرگداشت نهم دی قرار دادیم.

وی افزود: در سال‌های اخیر حدود ۷۵۰ کتاب در زمینه‌های مختلف در حوزه جنگ نرم، جنگ ترکیبی، جنگ هوشمند، عملیات روانی و بصیرت و فتنه ۸۸ منتشر شده است.

نائینی با اشاره به مهمترین اثر منتشر شده در خصوص فتنه ۸۸ بیان کرد: مجموعه ۱۰ جلدی دائرالمعارف فتنه ۸۸ به چاپ رسیده است. در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سه سال است روزشمار فتنه ۸۸ در حال تالیف است. این روزشمار مجموعه‌ای چهار جلدی با پنج هزار صفحه است. این کتاب بسیار مستند و دقیق کار شده که در آینده نزدیک رونمایی می‌شود. همچنین بخشی از کتاب‌های چاپ شده کتاب‌های تحلیلی است.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها