توضیحات موسوی درباره زمان اعلام وصول لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: پس از تعیین تکلیف برنامه هفتم توسعه از سوی دولت، لایحه بودجه ۱۴۰۲ از طرف مجلس اعلام وصول و در دستور کار قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۶۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ - 28December 2022

توضیحات موسوی درباره زمان اعلام وصول لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید نظام الدین موسوی» سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره شرایط بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در صحن، اظهار داشت: رئیس جمهوری در نامه‌ای به مجلس به شکل رسمی لایحه بودجه را ارسال کرده است، اما طبق قانون، ابتدا دولت باید زمان ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس را تعیین تکلیف کند و بعد از آن، مجلس لایحه بودجه را اعلام وصول و در دستور کار قرار خواهد داد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس یازدهم افزود: لایحه بودجه ۱۴۰۲ باید براساس برنامه هفتم توسعه تنظیم و تدوین شده باشد و لازم است ابتدا لایحه برنامه هفتم از سوی دولت ارائه شود. البته اگر اذن رهبر معظم انقلاب مبنی بر تمدید برنامه ششم توسعه ارائه شود یا نمایندگان با تمدید برنامه ششم توسعه موافقت کنند، می‌توان لایحه بودجه ۱۴۰۲ را زودتر از برنامه هفتم اعلام وصول و بررسی کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: پیش از این هم برنامه توسعه با اذن رهبری به مدت ۶ ماه تمدید شده بود تا پس از آن بررسی لایحه بودجه در دستور کار قرار گیرد.

منبع: ایرنا 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار