جانشین فرمانده سپاه عاشورا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نفس معنوی شهدا یاریگر ما در ادامه راه انقلاب اسلامی خواهد بود

سرهنگ «گل‌محمدزاده» گفت: نفس معنوی این شهدا ما را در ادامه راهمان یاری خواهد کرد و همه شاهد بودند که مردم عزیزمان میثاق خود را با ولایت و شهدا تجدید کردند.
کد خبر: ۵۶۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵ - 28December 2022

سرهنگ پاسدار «الیاس گل‌محمدزاده» جانشین فرمانده سپاه عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز، اظهار داشت: حضور شهدای گمنام در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) دارای پیام است؛ همان‌گونه که حضرت زهرا (س) جانانه از امامت و ولایت دفاع کردند و گمنامانه به شهادت رسیدند، این شهدا نیز با شهادت گمنامانه خود، به ما پیام دفاع از ولایت امر، وحدت و ایستادگی دادند.

سرهنگ گل‌محمدزاده تاکید کرد: کسانی که خیال می‌کنند که می‌توانند انقلاب اسلامی را ذره‌ای از مسیر خود منحرف کنند، باید بدانند که نفس معنوی این شهدا ما را در ادامه راهمان یاری خواهد کرد و همه شاهد بودند که مردم عزیزمان میثاق خود را با ولایت و شهدا تجدید کردند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه معرفی جایگاه و راه شهدا وظیفه همه آحاد جامعه است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از مدتی قبل بارها تاکید کرده‌اند که جهاد تبیین وظیفه همه افراد به‌ویژه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس است و راهی است که می‌تواند هم مانع از فراموشی دفاع مقدس و مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان شود و هم از تحریف حقایق و واقعیت‌ها جلوگیری کند زیرا امروز دشمن با حربه‌ی تحریف به دنبال به انحراف کشاندن مسیر حرکت ماست.

وی ادامه داد: امروز وظیفه داریم با جهاد تبیین پیام شهدا، سیره شهدا و واقعیت‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را به جامعه معرفی کنیم و بشناسانیم. وی با تاکید بر اهمیت دشمن‌شناسی گفت: کوتاهی ما در معرفی کردن این موضوعات موجب گستاخی دشمنان شده است. اگر ما رژیم منحوس پهلوی را به جوانان معرفی کنیم و آن‌ها بدانند که این رژیم چه خیانت‌هایی به این کشور کرده و باعث جدایی بخش‌های مهمی از کشورمان نظیر بحرین و ارتفاعات آرارات شده یا قانون ننگین کاپیتولاسیون را تصویب کرده، قطعا شناخت بهتری از تاریخ به دست خواهند آورد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: اگر ما جنایت‌های گروهک‌های خونخوار و تجزیه‌طلب را به جوانان معرفی کنیم، خواهند دانست که اهداف و نیت واقعی این گروهک‌ها چیست.

این مقام مسئول تصریح کرد: این جوانان شیفته مکتب عاشورا و نهضت امام خمینی (ره) هستند و پیام حضورشان در تشییع شهدای گمنام این است که جامعه ما، جامعه فاطمی است و نفس معنوی حضرت زهرا (س) در این روزها شهرمان را عطرآگین کرده و خداوند را شاکریم که در این فضا تنفس می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام گفت: پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام طی روزهای گذشته در چندین نقطه استان حضور یافتند و استقبال مردم از آن‌ها فوق‌العاده بود. این شهدا فرزندان و برادران همین مردم هستند و هر ایرانی وظیفه خود می‌داند که به نحو احسن از آن‌ها استقبال کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار