فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

لشکر ۵ نصر از ارکان تأمین امنیت در منطقه شمال شرق است

سردار پاکپور گفت: لشکر ۵ نصر یکی از ارکان مهم اقتدار در تأمین امنیت منطقه شمال شرق کشور به‌شمار می‌رود و در مأموریت‌های محوله موفق ظاهر شده است.
کد خبر: ۵۶۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ - 28December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر مردم‌پایه پنج نصر با حضور سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران امروز (چهارشنبه) در مشهد برگزار شد.

سردار پاکپور در این مراسم با اشاره به کارنامه درخشان لشکر پنج نصر در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این لشکر یکی از ارکان مهم اقتدار در تأمین امنیت منطقه شمال شرق کشور به‌شمار می‌رود و در مأموریت‌های محوله موفق ظاهر شده است.

وی افزود: امروز مأموریت‌های لشکر پنج نصر نسبت به گذشته افزایش یافته که محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و مرزی یکی از این مأموریت‌هاست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران تأکید کرد: به فضل خدا مردم اثرات تلاش‌های صورت گرفته در عرصه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و مرزی را حس و آن را لمس کرده که این روند باید ادامه پیدا کند.

در پایان این مراسم سردار پاکپور ضمن قدردانی از تلاش‌های سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسن رجب‌زاده» فرمانده پیشین لشکر مردم پایه پنج نصر، سرهنگ پاسدار «امین رسولی» به‌عنوان فرمانده جدید این لشکر معرفی کرد.

جانشینی فرمانده لشکر پنج نصر از سوابق سرهنگ رسولی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار