جان فدا/ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع):

سومین سالگرد شهید سلیمانی در همدان برگزار می‌شود

«کریم‌پور» از برگزاری سومین مراسم سالگرد سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» ۱۱ دی، در همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶ - 28December 2022

سومین سالگرد شهید سلیمانی در همدان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «علی اکبر کریم‌پور» معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین مراسم سالگرد سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم همزمان با نماز مغرب و عشا در روز (یکشنبه) یازدهم دی، در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: سخنران این مراسم سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و از همرزمان این شهید نستوه می باشد.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته مقاومت گفت: هفته مقاومت از ۱۰ دی ماه آغاز شده و تا ۱۸ دی ادامه دارد که به مناسبت این ایام و گرامیداشت شهید سلیمانی برنامه‌های مختلفی در سطح استان، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.

کریم‌پور با تأکید بر تبیین مکتب شهید سلیمانی تصریح کرد: طی هفته مقاومت نشست‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت تبیین مکتب شهید سلیمانی پیش‌بینی شده که در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار