نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

جانبازان و ایثارگران همچنان در میدان جنگ هستند

حجت‌الاسلام «شکری» گفت: جانبازان و ایثارگران بدانند که همچنان در میدان جنگ هستند و باید در این میدان بیش از گذشته نقش‌آفرینی و تبیین را انجام دهند.
کد خبر: ۵۶۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ - 29December 2022

جانبازان و ایثارگران بدانند همچنان در میدان جنگ هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین «یوسفعلی شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (پنجشنبه) در دیدار با آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که پرچم بلند اسلام را به اندازه ذره‌ای به دوش بکشیم و تبیینی که همه انبیای الهی مسئولیت آن را برعهده داشته‌اند ما هم ادامه دهیم.

وی خدمت به خانواده شهدا را افتخار بزرگی دانست و بیان داشت: امروز عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگانی است که برای دفاع از کیان ایران اسلامی جان و سلامتی خود را تقدیم اسلام کردند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امیدآفرینی در بین خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را یکی از اهداف سفر دانست و مطرح کرد: به منظور تکریم خانواده‌های شهدا لازم است در جهت رفع مشکلات آنان گام برداشت و تا جایی که می‌شود ادامه راه را برای آنان هموار کرد.

حجت‌الاسلام شکری تأکید کرد: باید پرچمی که شهدا و جانبازان به دوش کشیدند و اکنون هم هزینه‌های آن را با دردها، سختی‌ها و بی پدری‌ها داده‌اند به آن‌ها یادآوری کنیم و بگوییم رسالت بزرگی همانند دوران دفاع مقدس بر دوش دارند.

وی با تأکید بر اینکه جانبازان و ایثارگران باید بدانند همچنان در میدان جنگ هستند و باید در این میدان بیش از گذشته نقش‌آفرینی و تبیین را انجام دهند، گفت: شنیدن خواسته‌ها و مشکلات این قشر و انتقال آن به مسئولان بالادستی را جزو تکالیف خود می‌دانیم تا با مرتفع شدن مسائل و مشکلات آن‌ها بتوانند پربارتر به رسالت خود برسند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت دفاع و تبیین آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) تأکید کرد و افزود: اگر همین امروز به حرف‌های پیامبر (ص) عمل کنیم به حیاط طیبه می‌رسیم و اگر به مردم خیانت نکنیم و خدمت کنیم خودبه خود اسلام حمایت می‌شود.

حجت‌الاسلام شکری در پایان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مجاهدانه و به دور از خستگی باشد، باور عمیق به خدا و ائمه معصومین در کنار خدمت صادقانه تأثیر مثبتی در جامعه خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار