مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:

تألیف کتاب در ارتباط با فضایل و کرامات شهدا از نیازهای ضروری جامعه است

«نوفرستی» تألیف کتاب در ارتباط با فضایل و کرامات شهدا را از نیازهای ضروری جامعه دانست و گفت: آشنایی با سیره زندگی و کرامات و فضایل شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم است.
کد خبر: ۵۶۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴ - 29December 2022

تألیف کتاب در ارتباط با فضایل و کرامات شهدا از نیازهای ضروری جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «ابوالفضل نوفرستی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان ‌جنوبی امروز (پنجشنبه) مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین «یوسفعلی شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: اعتقاد راسخ همه ما این است که شهدا و دفاع مقدس نباید فراموش شوند چون امنیت پایدار کشور با این مفاهیم بلند گره خورده است.

وی به توصیه نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر جمع‌آوری کرامات شهدای استان، بیان داشت: به توصیه آیت‌الله عبادی عمل کرده و بخش اعظمی از کار انجام شده و با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، نویسنده کتاب مشخص محتوای کتاب آماده شده و این مهم به نحو احسنت به سرانجام خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه قرار بر رونمایی از این کتاب در روز شهدا (22 اسفند) است و همه توان بر این است که این کتاب در روز شهدا به پایان برسد، ادامه داد: کمیته‌ای با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس تشکیل و مطالب جمع‌آوری شده از کرامات شهدا از اقصی نقاط استان در این کمیته مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

نوفرستی تألیف کتاب در ارتباط با فضایل و کرامات شهدا را از نیازهای ضروری جامعه دانست و تأکید کرد: آشنایی با سیره زندگی و کرامات و فضایل شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم است.

وی با بیان اینکه توصیه‌ها و فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان درخصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نصب‌العین قرار می‌دهیم، عنوان کرد: نسل جوان و نسل‌های بعدی انقلاب باید به آرمان‌های شهدا، ایثارگران و فرهنگ و معارفی که به آن پایبند بودند بیشتر آشنا شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در بحث «جهاد تبیین» آنگونه که باید از ظرفیت جامعه ایثارگران استفاده نشده است که با کارگروه‌های که شکل می گیرد از ظرفیت این عزیزان در سطح مدارس، نماز های جمعه و مساجد استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار