دیدار رئیس سازمان نظام پزشکی با خانواده شهید عجمیان

رئیس کل و مدیران سازمان نظام پزشکی به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید عجمیان به مقام والای این شهید مدافع امنیت ادای احترام کردند.
کد خبر: ۵۶۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ - 29December 2022

دیدار رئیس سازمان نظام پزشکی با خانواده شهید عجمیانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولین سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام مهندسی با حضور در منزل شهید عجمیان ضمن ادای احترام به مقام والای این شهید مدافع امنیت، یاد و نام وی را گرامی داشتند و از خانواده ایشان تقدیر کردند.

در این دیدار، آریانپور و فاطمه محمدبیگی از کمیسیون بهداشت و اقبال شاکری از کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی، سرزعیم نایب رئیس نظام پزشکی کرج و حمزه شکیب رئیس سازمان نظام مهندسی کشور حضور داشتند.

خواهر شهید عجمیان با اشاره به شهادت مظلومانه شهید گفت: کسانی که با سبعیت و خشونت تمام برادر من را به آن وضع فجیع و غیر انسانی به شهادت رساندند، مردم معترض نبودند.

خانواده شهید عجمیان، اهمیت و جایگاه مهم جامعه پزشکی در کشور را یادآور شدند و اظهار داشتند برای جامعه پزشکی کشور احترام خاصی قائل هستند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار