قدردانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از حضور مردم در تشییع شهدای گمنام

سرهنگ «آسمند» در پیامی از همکاری مسئولان استانی و شهرستانی و حضور باشکوه و حماسی مردم کهگیلویه و بویراحمد در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۶۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ - 29December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ پاسدار «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از همکاری مسئولان استانی و شهرستانی و حضور باشکوه، پرشور و حماسی مردم این استان در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، بر خود وظیفه می‌دانم با کمال ادب و احترام از پیگیری‌ها، هماهنگی‌ها و تلاش‌های تمام همکاران عزیز در اداره‌کل و در ستاد استانی، در امور جانمایی، تشییع و تدفین شهدای عزیز گمنام، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

از همه مردم، فعالان و مسئولان معزز در روستاها، بخش‌ها، شهرها، شهرستان‌ها، استان، در بخش‌های مختلف تشکل‌ها، نهادها، سازمان‌ها و رسانه و... سپاسگزارم. دست‌بوس شمایم که متبرک به تابوت معطر شهدای زهرانشان است.

حقیقتا تشییع و تدفین شهدای گمنام در دی‌ ۱۴۰۱ یک جریان عظیم انگیزه‌بخش و دشمن‌شکن ایجاد کرد و با همت مردم بی‌نظیر استانمان، دوباره دی‌ماه بستر یک رزمایش حماسی، بصیرت‌پایه و ولایت‌مدارانه شد.

به عدد ذرات وجود، از شهدا و مادر مظلومه‌شان و از خدای متعال سپاسگزاریم و مزید توفیقات در برنامه‌های آتی را از محضرشان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار