مردم همدان در تشییع شهدای گمنام حماسه آفریدند

ستاد استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام استان همدان با انتشار بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم همدان در تشییع شهدای گمنام قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۶۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ - 29December 2022

مردم دارالمومنین همدان در تشییع شهدای گمنام حماسه آفریدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، ستاد استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام استان همدان جهت قدردانی از حضور پرشور مردم همدان در تشییع شهدای گمنام بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب شهدا و صدیقین 

تا کی دل من چشم به در داشته باشد؟

ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد

آن باد که آغشته به بوی نفس توست

از کوچه ما کاش گذر داشته باشد

‌و خدا این گونه مقدر نمود که بار دیگر استان همدان، دارالمجاهدین و دارالمومنین، در ایام شهادت بی بی دو عالم، حضرت زهرای اطهر (س)؛ منور به شهدایی شود که مانند دخت پیامبر، حدیث گمنامی برگزیدند...

رحمت پروردگار، همدان، سرزمین هشت هزار لاله گلگون کفن را میزبان پیکر مطهر شش شهید گمنام دفاع مقدس کرد تا در قالب کاروان فدائیان ولایت در هفته ابتدای دی‌ماه در شهرها، دهستان‌ها، حسینیه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها میهمان اقشار مختلف مردم از جمله دانشجویان و دانش آموزان شوند و به اذن سیدالشهدا، هر کدام، ستاره پرفروغ و امامزادگانی باشند تا راه زمین به آسمان کوتاه سازند.

بار دیگر ملت قهرمان و شهید پرور این خطه بصیر و شجاع، ثابت نمودند علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی هنوز دل در گرو کلمه الله و اعتلای کشورشان دارند و آرمان‌هایشان اهتزاز پرچم پر افتخار ایران اسلامی است.

لحظات دیدار با پیکر شهدا در جای جای استان، ثبت تجلی عهد و میثاق دوباره با آرمان‌های انقلاب بود و تاسی به راهی که انتخاب نمودند و جان مایه آن این بود «مگذارید امام تنها بماند»

ستاد استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام متشکل از ادارات، دستگاه‌ها‌، یگان‌های نظامی و انتظامی و تشکل‌های مردم نهاد، از حضور پر‌شور، عارفانه و عاشقانه مردم ولایتمدار استان همدان قدردانی نموده و از درگاه خداوند منان سلامتی و تندرستی ملت همیشه در صحنه استان را خواستار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار