جان فدا/ بازنشر/ یادداشت

شهادت حاج قاسم موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت شد

شهادت سپهبد سلیمانی، موجب انسجام بیشتر و استحکام اتحاد و عزم تمامی ملت‌ها و گروه‌های مبارز و انقلابی در تداوم مجاهدت و تلاش آن‌ها در برابر ظلم و ستم استکبار و رژیم صهیونیستی و مزدوران دست‌نشانده و نیابتی آن‌ها شد.
کد خبر: ۵۶۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۰ - 31December 2022

شهادت حاج قاسم موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت شدگروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس- سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پاسدار پیشکسوت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، فرمانده‌ای شجاع و انقلابی، سخت‌کوش و متواضع بود که از همان دوران جوانی، هیچ‌گاه میدان مبارزه و جهاد را رها نکرد و سرانجام به دست شقی‌ترین دشمنان اسلام و انقلاب به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت در راه خدا رسید.

عوامل متعددی سردار شهید سلیمانی را فرمانده‌ای بی‌نظیر کرده بود و دوست و دشمن توانایی‌های او را تحسین می‌کردند. تبعیت بی چون و چرا و محض شهید سلیمانی از مولا و مقتدایش، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، یکی از مهم‌ترینِ این عوامل است. عامل دوم، ویژگی‌های فردی و شخصیتی حاج قاسم و نیز تجربیات متراکم و متنوع ایشان در دوران دفاع مقدس و ماموریت‌های ایجاد امنیت و مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب و اشرار به‌ویژه در جنوب شرق کشور است. فرماندهی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و مجاهدت‌های بی وقفه چندین ساله ایشان در جبهه‌های مختلف محور مقاومت به عنوان فرمانده نیروی قدس نیز در عظمت و توفیق آن شهید والامقام نقش موثری داشته است.

حاج قاسم سلیمانی با شجاعت مبارزه علیه تروریسم را شروع کرد و مقابل گروهک تکفیری صهیونیستی ایستاد تا آن‌ها به اهداف شوم خود در منطقه و جهان دست پیدا نکنند. اگر این تقابل صورت نمی‌گرفت، هدف بعدی آن‌ها بعد از سوریه و عراق، ایران بود و امنیتی که هم اکنون در کشور ما برقرار است، مرهون تدبیر عمیق مقام معظم رهبری و خون حاج قاسم و هم‌رزمانش در جبهه مقاومت است. مردم دنیا هم شاهد هستند و دقیقاً می‌دانند که چه کسانی داعش را شکست دادند.

خون شهید سلیمانی پاکی این راه پرعظمت را بر همگان آشکارتر نمود. راه حاج قاسم سلیمانی نیز تا نابودی همه تروریست‌ها و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه ادامه خواهد داشت و همه دلبستگان محور مقاومت و همرزمان و همفکران شهید حاج قاسم سلیمانی با ایمان و اراده راسخ و انگیزه و والاتر از پیش ادامهدهنده راه آن مجاهد شهید هستند.

بارزترین ویژگی شهید سلیمانی، شناخت عمیق و نیز عشق و دلدادگی و حرکت بر اساس مکتب امام خمینی (ره) و ایمان و اعتقاد راسخ و عملی به راه و منویات مقام معظم رهبری بود که از او فرمانده‌ای مخلص و مجاهدی تلاشگر برای تحقق آرمان‌های امت اسلامی، به‌ویژه در کشور‌های محور مقاومت ساخته بود.

ویژگی مهم و تاثیرگذار دیگری که می‌تواند عامل بسیار مهمی در توفیقات شهید سلیمانی باشد، نوع‌دوستی، مردم‌داری و احترام فوق‌العاده ایشان به والدین گرامیشان بود؛ صفاتی که ضمن جلب رضایت و عنایت الهی، موجب شد آن برادر عزیز، محبوب دل‌های مردم شود.

شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، موجب انسجام بیشتر و استحکام اتحاد و عزم تمامی ملت‌ها و گروه‌های مبارز و انقلابی در تداوم مجاهدت و تلاش آن‌ها در برابر ظلم و ستم استکبار و رژیم صهیونیستی و مزدوران دست‌نشانده و نیابتی آن‌ها شد.

شهادت ایشان نتیجه و پاداش یک عمر مبارزه، تلاش، اخلاص و ماندن بر عزم راسخ و عقیده الهی و پیمان استوار او و مصداق بارز آیه شریفه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ» است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار