رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت ۹ دی در خراسان جنوبی

حجت‌الاسلام «مشرفی» از اجرای برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه محوری به مناسبت حماسه ۹ دی در استان خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» در ۲۵ نقطه استان با اجرای برنامه‌های متعدد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ - 29December 2022

اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت ۹ دی در خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محسن مشرفی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در دیدار با آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: در راستای «جهاد تبیین» وظیفه ما است جامعه را متوجه ایام‌الله، آثار و برکات آن و رخنه‌‌ها و زمینه‌های سوءاستفاده دشمن کنیم.

وی از اجرای برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه محوری به مناسبت حماسه ۹ دی در استان خبر داد و بیان داشت: مراسم گرامیداشت ۹ دی روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» در ۲۵ نقطه استان با اجرای برنامه‌های متعدد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه از فرصت گرامیداشت ۹ دی باید برای تبیین فتنه‌های احتمالی پیش رو استفاده کرد، افزود: هرچه شرایط پیش می‌رود درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی ریشه‌دارتر می‌شود از طرفی دشمنان برای مقابله با نظام از شیوه‌های مختلف و ترکیبی استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام مشرفی عنوان کرد: برنامه محوری گرامیداشت ۹ دی در مرکز استان پنجشنبه شب هشتم دی‌ ساعت ۱۸:۳۰ در حسینیه جماران بیرجند با سخنرانی آیت‌الله «سید احمد خاتمی» عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: بزرگداشت حماسه ۹ دی باعث افزایش هوشیاری و بصیرت افراد جامعه نسبت به شرایط پیش رو می‌شود و در فتنه اخیر که بسیار پیچیده و در واقع جنگ ترکیبی بوده و ابعاد مختلفی را در بر می‌گرفت، بصیرت و هوشیاری مردم و ایستادگی پای آرمان‌ها و باورها باعث شد در زمان کوتاه‌تر این فتنه جمع شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت تبیین جایگاه رهبری برای جوانان، افزود: قشر جوان جامعه باید بداند که دشمن هرچه برای ضربه زدن به این انقلاب و کشور نقشه می‌کشد با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب خنثی می‌شود.

حجت‌الاسلام مشرفی تأکید کرد: همه تبیین‌گران، تریبون‌داران، معلمان و اساتید در تبیین جایگاه ولایت فقیه و نقش مؤثر رهبری تکلیف سنگینی دارند همچنین شیوه‌های دشمن برای جامعه مخاطب باید تبیین شود به‌ویژه جوانان متوجه باشند که دشمن از چه راه‌هایی برای ضربه زدن به اسلام وارد می‌شود.

وی با اشاره به تهاجم رسانه‌ای دشمن در زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی، متذکر شد: دشمن علی‌رغم اینکه خودش وضعیت سیاهی دارد، اما با دست برتر رسانه‌ای تلاش دارد نداشته‌ها، چهره زشت و قبیح خود را بزک کرده و با رسانه، مردم دنیا را فریب دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها