مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس قزوین عنوان کرد:

تشییع باشکوه مردم استان قزوین از شهدای گمنام دوران دفاع‌مقدس

سرهنگ «امیری مقدم» گفت: مراسم تشییع از شهدای گمنام در قزوین با حضور باشکوه مردم استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸ - 29December 2022

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، با قدردانی از حضور گسترده مردم استان در مراسمات استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام، اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه فاطمیه (س) پیکر مطهر 8 شهید گمنام دفاع مقدس با حضور مسئولان و مردم شهید پرور استان وارد قزوین شدند که با استقبال باشکوه مردم در بدو ورود شهدا و همچنین حضور در هیئات، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی و آموزشی قرار گرفتند.

وی با اشاره به مراسم تشییع شهدای گمنام در قزوین گفت: پیکر مطهر هشت شهید گمنام استان همزمان در قزوین و با حضور کم نظیر شهروندان از مقابل مسجد امام خمینی (ره) در بلوار رزمندگان (غیاث آباد) به سمت مجتمع فرهنگی و آموزشی امام حسن عسگری (ع) واقع در شهرک کوثر تشییع شد.

سرهنگ امیری مقدم ادامه داد: پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی و آموزشی امام حسن عسگری (ع) و با حضور گسترده مردم در قزوین تدفین شد.

وی افزود: دو پیکر شهید گمنام دیگر در قزوین در مکان های معراج الشهدای قزوین و دانشگاه فرهنگیان تدفین شد.

این مسئول تصریح کرد: 5 شهید گمنام دیگر دوران دفاع مقدس در شهرهای رازمیان، تاکستان، اسفرورین، شهرصنعتی البرز و شهرک نصرت آباد با حضور باشکوه مردم تشییع و تدفین شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در پایان از حضور گسترده مردم استان قزوین در مراسم تشییع و تدفین هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار