بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت ۹ دی؛

نهم دی‌ماه روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت حماسه ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۶۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸ - 29December 2022

نهم دیماه روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت حماسه 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»

تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد. و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود، که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

آری 9 دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. 9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.در حماسه نهم دی ماه؛ دشمنان نه تنها دست از توطئه و فتنه گری علیه نظام و میهن اسلامی برنداشته اند بلکه با میدان داری در جریان تهدید، تحریم و تحریف در قالب جنگ روایت ها و جنگ شناختی و ایجاد تغییر در محاسبات مردم، بیش از بیش در پی احیا و تحقق اهداف پوچ و بر باد رفته خود هستند اما به فضل الهی، پرچم جهاد تبیین و روشنگری در جای جای میهن اسلامی اهتزاز است و در امروز و فردای کشور این حماسه ماندگار و دشمن شکن با ویژگی‌های خودجوش و مردمی بودن ذخیره راهبردی و پر قدرت کشور است که یادآوری، بازخوانی و تبیین آن در هر دوره از تاریخ ایران عزیز خواهد توانست در صورت وقوع حوادث مشابه از امنیت، آرامش و منافع ملی صیانت و اسلامیت و جمهوریت نظام را پاسداری کند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر ایشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام و انقلاب به کار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف ازکمترین داشته خود که جان ناقابلشان است دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار