جانشین فرماندهی‌کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران:

تفکر غرب‌گرا و نظام سلطه از مدیریت انقلابی جوانان نخبه ایران هراس دارد

سردار «ضیغمی» گفت: تفکر غرب‌گرا و لیبرال و نظام سلطه به شدت از مدیریت انقلابی جوانان نخبه ایران هراس دارد.
کد خبر: ۵۶۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ - 30December 2022

تفکر غرب‌گرا و نظام سلطه از جوانان نخبه ایران هراس داردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «عبدالله ضیغمی» جانشین فرماندهی‌کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در نشست هم‌اندیشی جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی استان گیلان، با بیان اینکه اغتشاشات اخیر صف‌آرایی جنود شیطان در مقابل جنود الهی بود، اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر جنود شیطان با همه امکانات خود و بهره‌گیری از عوامل ضدانقلاب خارجی و سرپنجه‌های داخلی در میدان مبارزه حاضر شد.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ از اقتدار انقلاب اسلامی خشمگین و هراسناک است، تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب با گفتمان غرب در تضاد است و این بیانیه تصویری روشن و شفاف را از پویایی و جهش انقلاب اسلامی به سوی تمدن نوین اسلامی به جهانیان ارائه داده است.

سردار ضیغمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال عمر پربرکت خود، اصالت خود را حفظ کرده است، تاکید کرد: این انقلاب همچنان به آرمان‌هایش پایبند مانده و هیچ‌گاه به اصل خود خیانت نکرده است.

وی ایجاد موج ناامیدی و در بن بست جلوه دادن مدیریت نظام اسلامی را یکی از شگرد‌های شکست‌خورده استکبار جهانی دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی عامل ایجاد تحرک و پویایی در اقتصاد کشور شده و اقتصاد ایران را از بلاتکلیفی خارج خواهد کرد.

سردار ضیغمی ادامه داد: بنا به اقرار دشمن؛ تنها راه تولید رفاه در ایران، تزریق تفکر مقاومتی در ارکان تصمیم‌گیری اقتصاد ایران است که باید به هر قیمتی جلوی آن را گرفت.

وی با بیان اینکه اقتصاد وابسته موجب رشد جریان‌های اشرافی، خودفروخته و نفوذی می‌شود؛ اما اقتصاد مقاومتی سبب رشد مردم خواهد شد، بیان کرد: ترویج و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی، تهدید بزرگ تحریم را به فرصتی تاریخی برای رشد و پیشرفت کشور تبدیل خواهد کرد.

جانشین فرماندهی‌کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با جهاد تبیین، گفتمان انقلاب اسلامی و دستاورد‌های نظام برای مردم روشنگری می‌شود و جلوی تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و امام گرفته خواهد شد، بیان کرد: جهاد تبیین تلاش غرب برای ایجاد ناامیدی در جامعه اسلامی ایران را بی‌اثر کرده و افق‌های روشن پیش رو را تبیین می‌کند.

وی بازگشت ایران اسلامی به تفکر انقلابی و جهادی دوران دفاع مقدس را موجب غافلگیری غرب دانست و گفت: تفکر غرب‌گرا و لیبرال و نظام سلطه به شدت از مدیریت انقلابی جوانان نخبه ایران هراس دارد.

سردار ضیغمی با بیان اینکه جهان غرب با تحریف شخصیت ممتاز معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به دنبال فریب نسل جوان است، اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند بر حقایق انقلاب اسلامی پرده‌ای از ابهام بگستراند تا نسل جوان از اقتدار و پیشرفت نظام آگاه نباشد.

جانشین فرماندهی‌کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیپلماسی همسایه‌محور جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن نسبت به اقتدار و نفوذ انقلاب اسلامی و نقش نظام در منطقه حساس شده و تلاش می‌کند با ناامن جلوه دادن کشور و ایجاد بی‌ثباتی جلوی عقد قرارداد‌های راهبردی منطقه‌ای و بین‌المللی را بگیرد.

وی با بیان اینکه الگوی حکمرانی امامین انقلاب اسلامی و نظریه ولایت فقیه، یک حکمرانی متعالی را به جهانیان معرفی کرد، گفت: حکمرانی الهی امامین انقلاب اسلامی، نظام حکمرانی لیبرال دموکراسی غرب و مارکسیستی شرق را با چالش جدی مواجه کرده است و امروز یکی از چالش‌های مهم استکبار جهانی، معرفی الگوی مترقی حکمرانی امامین انقلاب در مقابل الگوی شکست خورده لیبرال دموکراسی غرب به جوامع بشری است.

سردار ضیغمی به اهمیت توجه به نسل جوان و ضرورت پاسخگویی به پرسش‌های آنان اشاره کرد و افزود: نباید اجازه دهیم تحول نسلی جامعه اسلامی ما به چالش نسلی تبدیل شود.

جانشین فرماندهی‌کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، مدیریت انقلابی را جایگزین مدیریت غربگرا کرد، ادامه داد: استکبار جهانی از تفکر انقلابی جوانان متخصص ایرانی هراس دارد؛ چون به خوبی می‌داند که تفکر انقلابی موجب شکوفایی و جهش ایران در عرصه‌های مختلف کشور شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها