فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد؛

ارتباط تنگاتنگ نیروی دریایی ارتش با دریابانی فراجا

امیر دریادار شهرام ایرانی از ارتباط تنگاتنگ با دریابانی فراجا خبر داد.
کد خبر: ۵۶۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ - 30December 2022

ارتباط تنگاتنگ نیروی دریایی ارتش با دریابانی فراجابه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص همکاری نیروی دریایی ارتش با مرزبانی فراجا به خصوص در حوزه دریابانی اظهار داشت: عزیزان ما در حوزه دریابانی مسئولیت مقابله با تهدیدات مرزی به ویژه در حوزه قاچاق را دارند که خدا را شکر با ارتباطاتی که در حوزه ستادی ایجاد شده و همچنین دستورالعمل‌های مشترک، به همدیگر کمک کرده و تبادل اطلاعات بسیار خوبی هم داریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: عزیزان یک مرکز امنیتی را کنترل کرده و ما هم اولین مرکز امنیت دریایی را ایجاد کرده و یک میز را به این عزیزان تخصیص داده ایم.

وی افزود: الحمدالله از بالاترین تا پایین‌ترین رده ارتباطات خیلی تنگاتنگ و نزدیکی را در برخی جا‌ها مثل پسابندر که دورترین بندر ما در جنوب شرق است در کنار هم داریم.

دریادار ایرانی در پاسخ به دیگر پرسش خبرنگار فارس در این خصوص که آیا عملیاتی وجود داشته که نیرو‌های دریابانی برای حمایت نیاز به کمک نیروی دریایی ارتش داشته باشند یا خیر؛ گفت: بله عزیزان اطلاعاتی را داشته و از ما درخواست کمک کرده و ما نیز در عمق به آن‌ها کمک کردیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها