بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت یوم‌الله ۹ دی؛

حماسه‌ ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: حماسه‌ ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که با حضور بی‌نظیر خود، صحنه‌ای عظیم از وحدت و یکپارچگی در برابر توطئه‌های دشمنان خلق کردند
کد خبر: ۵۶۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲ - 30December 2022

حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم‌آباد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان به مناسبت یوم الله حماسه‌ی ۹ دی مصادف با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

حماسه‌ ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که با حضور بی‌نظیر خود، صحنه‌ای عظیم از وحدت و یکپارچگی در برابر توطئه‌های دشمنان خلق کردند و نشان دادند تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

بی‌گمان حماسه مردمی ۹ دی سال ۱۳۸۸ یکی از ایام‌الله و یکی از روز‌های فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ایران باقی بماند و چراغ راه آینده شود. این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مردم ولایتمدارایران اسلامی محسوب می‌شود.

با وجود فضایی غبارآلود که با بمباران تبلیغاتی دشمن، تشخیص حق از باطل مشکل کرده بود؛ اما ملت بصیر و حماسه‌ساز، تحت زعامت امام خامنه‌ای، مقتدر و آگاه، با حضور آگاهانه و لحظه‌شناسی تاریخی خود، راه را بر نفوذ افکار شیطانی استکبار جهانی بسته و جایگاه واقعی حق در مقابل باطل را به خوبی نمایان کرد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی و با تقدیر و تشکر از حماسه‌سازان عرصه بصیرت، بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و میثاق کرده و با ابراز انزجار از دشمنان و توطئه‌گران داخلی و خارجی انقلاب و میهن اسلامی، اعلام می‌دارد که در راه اهداف مقدس انقلاب اسلامی، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار