فرمانده سابق سپاه قدس گیلان:

مردم با خلق حماسه 9 دی تکلیف منافقان را مشخص کردند

سردار «محمدی» با اشاره به اینکه سال‌هاست عده‌ای در قالب‌های مختلف به‌دنبال محو انقلاب اسلامی هستند اما با حضور و ایستادگی مردم مواجه شدند گفت: مردم با خلق حماسه 9 دی، تکلیف منافقان و ایادی آنها را مشخص کردند.
کد خبر: ۵۶۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵ - 30December 2022

مردم با خلق حماسه 9 دی تکلیف منافقان و ایادی آنها را مشخص کردندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «هامون محمدی» فرمانده سابق سپاه قدس گیلان امروز در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به جنایت‌های زیاد استکبار جهانی در سوریه و عراق علیه مسلمانان منطقه اظهار داشت: در بسیاری از کشورها، سلبریتی‌ها جرأت اظهار نظر سیاسی ندارند، اما در جریانات اخیر کشورمان، برخی سلبریتی‌ها با وجود اینکه در همین نظام کسب روزی کرده‌اند، اما علیه نظام اسلامی جبهه می‌گرفتند.

وی تصریح کرد: برخی از این سلبریتی‌ها چرا مقابل ظلم‌ها و جنایات بسیار تکفیری‌ها که علیه مردم سوریه و عراق مرتکب می‌شدند سکوت می‌کردند؟

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با یادآوری یکی از جنایت‌های استکبار و اتفاق تلخی که در منطقه رخ داد گفت: در منطقه‌ای از سوریه، تعدادی کودک مدت‌ها از اسباب‌بازی و خوراکی محروم بودند؛ یک اتومبیل انتحاری پر از مواد خوراکی و اسباب‌بازی به سمت این کودکان آمد؛ بچه‌ها با خوشحالی دور اتومبیل جمع شدند، اما اتومبیل منفجر شد و بدن‌های کودکانِ بی‌گناه تکه تکه شد؛ چرا عده‌ای علیه این جنایت حرفی نزدند؟

سردار محمدی با بیان اینکه در جریان حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ عده‌ای نفوذی در همان زمان، مخالف راهپیمایی و حضور مردم در صحنه بودند خاطرنشان کرد: با وجود مخالفت آن افراد، اما مردم به صحنه آمدند و حماسه آفریدند.

فرمانده جبهه مقاومت با اشاره به اینکه سال‌هاست عده‌ای در قالب‌های مختلف به‌دنبال محو انقلاب اسلامی هستند، اما با حضور و ایستادگی مردم مواجه شدند افزود: مردم با خلق حماسه ۹ دی و حضور در صحنه، تکلیف منافقان و ایادی آن‌ها را مشخص کردند.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه "دین‌داری" و "اعتقاد به روحانیت" موجب حضور مردم در صحنه شد گفت: "مساجد" هم به‌عنوان مراکز انسجام و اعتقادی در حماسه‌سازی و حضور مردم موثر بود و امروز دشمن تلاش می‌کند مساجد را از مردم بگیرد.

سردار محمدی با اشاره به شاخصه‌های مدیر در تراز انقلاب اسلامی تصریح کرد: مدیر در تراز انقلاب باید متعهد، مسلمان و دین‌دار باشد البته فقط خوب بودن کافی نیست بلکه مدیری در تراز انقلاب اسلامی‌ست که متخصص، کارآمد، دارای انگیزه و اهل انجام کار جهادی باشد.

فرمانده جبهه مقاومت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آینده کشورمان بسیار روشن است و ما به نقاط بسیار خوبی رسیده‌ایم گفت: عوامل نفاق، توطئه، تحریم، تقابل‌ها و محاصره در طول سال‌ها باعث ایجاد مشکلاتی برای کشور شد و اگر این موارد نبود وضعیت ایران بسیار بهتر از وضعیت فعلی هم میشد، اما علارغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی، ما پیشرفت کردیم و به نقاط خوبی رسیدیم و هجمه‌های بسیار دشمن هم نشان می‌دهد که ما به نقاط خوبی رسیده‌ایم و در مسیر پیشرفتیم که برای آنان قابل تحمل نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار